tag:blogger.com,1999:blog-22106390.post4106502694924402880..comments2023-10-23T23:49:31.385+03:00Comments on Gravity and the Wind: Προσβολή θρησκευτικού συναισθήματος και ελευθερία (του λόγου, της τέχνης, και γενικότερα)cyrushttp://www.blogger.com/profile/11251642664073424517noreply@blogger.comBlogger26125tag:blogger.com,1999:blog-22106390.post-77255491708647336532007-03-18T15:24:00.000+02:002007-03-18T15:24:00.000+02:00@rodia; Comedy gold! Άντε και του χρόνου ορθόδοξος...@rodia; Comedy gold! Άντε και του χρόνου ορθόδοξος γεωκεντρισμός. <BR/>(Δε λέω ορθοδοξη θεωρία του ευφυούς σχεδιασμού, γιατί αυτή ήδη είναι πραγματικότητα).penguin_witchhttps://www.blogger.com/profile/04652106013237387669noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-22106390.post-8590925453120248732007-03-16T15:26:00.000+02:002007-03-16T15:26:00.000+02:00Τα έχω δει, αλλά σε ευχαριστώ που με σκέφτηκες...:...Τα έχω δει, αλλά σε ευχαριστώ που με σκέφτηκες...<BR/><BR/>:-)))))cyrushttps://www.blogger.com/profile/11251642664073424517noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-22106390.post-28124263534703790992007-03-16T09:09:00.000+02:002007-03-16T09:09:00.000+02:00http://www.theonion.com/content/node/39512http://g...http://www.theonion.com/content/node/39512<BR/><BR/>http://gr.yet.anotherblog.net/?p=285<BR/><BR/>http://www.orthodoxia.gr/<BR/><BR/>Για την ιστορία... :-)Rodiahttps://www.blogger.com/profile/05376191142483735168noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-22106390.post-59248163116447657622007-03-11T14:34:00.000+02:002007-03-11T14:34:00.000+02:00Yosemite Sam, δυστυχώς κάπως έτσι έχουν τα πράγματ...Yosemite Sam, δυστυχώς κάπως έτσι έχουν τα πράγματα... Tο πνεύμα του ποστ, πάντως, δεν είναι τι θα συμβεί αν σου κάνουν μήνυση αλλά πόσο δίκιο και τι νοοτροπία έχουν όσοι δεν ανέχονται τις αντίθετες απόψεις και την ελευθερία του λόγου.Πhttps://www.blogger.com/profile/11864016910321610079noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-22106390.post-15677366756142114842007-03-11T00:08:00.000+02:002007-03-11T00:08:00.000+02:00Εξαιρετικό το post όπως όλα σας άλλωστε αλλά δυστυ...Εξαιρετικό το post όπως όλα σας άλλωστε αλλά δυστυχώς αυτά που γράφετε είναι και θα συνεχίσουν να είναι ψιλά γράμματα.<BR/><BR/>Και θα είναι τέτοια γιατί στη ζώσα πραγματικότητα ίσχυε,ισχύει και θα ισχύει το "διαφωνώ με αυτό που λες και θα κάνω ότι περνάει απο το χέρι μου για να το βουλώσεις".<BR/><BR/>Η δε "τυφλή" δικαιοσύνη όταν δεν λειτουργεί καθ' υπαγόρευση, είναι στην καλύτερη περίπτωση ληγμένη κονσέρβα και στη χειρότερη εκπροσωπειται απο λαμόγια τύπου καλούση,ηλία κλπ.Προσωπικά όχι μόνο δεν έχω καμμία απολύτως εμπιστοσύνη στην λεγόμενη ανεξάρτητη δικαιοσύνη αλλά έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου να κάνω ότι περνάει απο το χέρι μου για να μην πέσω ποτέ στα χεράκια της.<BR/><BR/>Η πλειοψηφία των δικαστών εξακολουθεί να ομνύει στην αγία και ομοούσια τριάδα με ότι αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο δικανικής κρίσης και νοοτροπίας.Θυμηθήτε το πρόσφατο παράδειγμα με τον πρόεδρο ανωτάτου δικαστηρίου που κάλεσε το χριστόδουλο για..αγιασμό εν όψει του νέου έτους.<BR/><BR/>Σε αυτούς θα απευθυνθώ για να με δικαιώσουν;<BR/><BR/>Ευχαριστώ δε θα πάρω.Yosemite Samhttps://www.blogger.com/profile/10596978426492172025noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-22106390.post-8261765841576111022007-03-10T19:53:00.000+02:002007-03-10T19:53:00.000+02:00Διευκρίνιση:Το παράδειγμα που ανέφερα δεν ξέρω αν ...<B>Διευκρίνιση:</B><BR/><BR/>Το παράδειγμα που ανέφερα δεν ξέρω αν μπορώ να το χαρακτηρίσω "κακόβουλο", καθώς δεν είχα λεπτομερή ενημέρωση για την όλη ιστορία. Το ανέφερα ΑΠΛΩΣ λόγω των μαζικών αντιδράσεων που προκάλεσε και την εμπλοκή όλων των ισχυρών πολιτικών δυνάμεων του πλανήτη, ανεξαρτήτως προθέσεων ή "σκεπτικού".<BR/><BR/>(κάλλιστα μπορεί οι σκιτσογράφοι να αποτελούν απλώς τα θύματα μιας από τις πιο απεχθείς περιπτώσεις λογοκρισίας των τελευταίων ετών)<BR/><BR/>Αν κάποιος έχει καλύτερη (και εμπεριστατωμένη) πληροφόρηση θα με ενδιέφερε να μάθω λεπτομέρειες...mickeyhttps://www.blogger.com/profile/05974379812275950880noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-22106390.post-6638908806739457992007-03-10T19:52:00.000+02:002007-03-10T19:52:00.000+02:00"Όσο για αυτούς που μπορεί να κάνουν ένα έργο τέχν...<I>"Όσο για αυτούς που μπορεί να κάνουν ένα έργο τέχνης εκτός ή εντός εισαγωγικών μόνο και μόνο για να προκαλέσουν, το ζήτημα είναι ότι δεν κάνουν κάτι παράνομο, το δε αστείο είναι ότι οι ενοχλούμενοι πάντα αδυνατούν να αντιληφθούν πως αντιδρώντας πολεμικά παίζουν το παιχνίδι του προκαλούντος και μόνο διαφήμιση του προσφέρουν"</I><BR/><BR/>Πολύ ενδιαφέρουσα ...πάσα, "Π" ;)<BR/><BR/>Πολλοί "ενοχλούμενοι" δεν αντιδρούν ("πολεμικά" ή όπως αλλιώς), επειδή ακριβώς γνωρίζουν πως έτσι θα προσφέρουν "διαφήμιση" στον ...καλλιτέχνη. Το ζήτημα όμως είναι πως υπάρχουν και οι φανατικοί "ντουλαπάδες" που ούτως ή άλλως θα αντιδράσουν. Και αυτό τελικά αποδυναμώνει τη στάση των πρώτων - έτσι κι αλλιώς αυτή δε φαίνεται ούτε κάνει "φασαρία", σε αντίθεση με τη στάση των φανατικών.<BR/><BR/>Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν και όσα διαδραματίστηκαν πέρσι στη γνωστή υπόθεση με τα "σκίτσα του Μωάμεθ". Γνωρίζω μουσουλμάνους, οι οποίοι ένιωσαν προσβεβλημένοι όταν έμαθαν για αυτά τα σκίτσα ("αδικαιολόγητα" έστω), αλλά θεώρησαν ως καλύτερη αντίδραση την ανοχή και τη σιωπή (φαντάζομαι πως θα ήταν η πλειονότητα), μια και οι σκιτσογράφοι δεν ήταν και τίποτα ...πασίγνωστοι ή έγκριτοι "καλλιτέχνες".<BR/><BR/>Όμως οι αντιδράσεις και στη συνέχεια οι απαράδεκτες ακρότητες κάποιων φανατικών (θεωρώ πως αποτελούσαν μειοψηφία, αν και δε μπορώ να το αποδείξω φυσικά), οι οποίοι δημιούργησαν "παγκόσμιο ζήτημα" (με την αμέριστη συμπαράσταση φυσικά των απανταχού μικροπολιτικών), όχι μόνο έκαναν ακόμα πιο γνωστή την "προσβολή", αλλά έδωσαν και την μάλλον εσφαλμένη εικόνα πως όλοι οι Μουσουλμάνοι είναι φανατίκουλες που δε σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους (ή μάλλον στο ...γιαταγάνι τους).<BR/><BR/>Οπότε η σοβαρή και "συγκρατημένη" στάση τους μάλλον δεν απέφερε κανένα θετικό αποτέλεσμα. Φυσικά, κανείς σοβαρός άνθρωπος δε θα πρέπει να θεωρεί πως κάτι που σατιρίζει τα "πιστεύω" του στρέφεται εναντίον του ίδιου ή πως οι ενέργειες κάποιων που συμμερίζονται τις ίδιες πεποιθήσεις χαρακτηρίζουν και τη δική του ...ιδιοσυγκρασία.<BR/><BR/>Το πρόβλημα όμως είναι πως οι άνθρωποι αρέσκονται να τοποθετούν τον εαυτό τους (και τους άλλους) σε διάφορα "οντολογικά κουτάκια" για ...εύκολη εγκεφαλική επεξεργασία, με αποτέλεσμα η πραγματικότητα πόρρω να απέχει της ιδανικής κατάστασης και να δημιουργούνται απίστευτα άσχημες καταστάσεις.<BR/><BR/>(θυμηθείτε και τις απειλές ή και δολοφονικές επιθέσεις, που δέχτηκαν πολλοί Μουσουλμάνοι ή άτομα Αραβικής καταγωγής γενικότερα, από αλλόθρησκους γείτονές τους στις ΗΠΑ μετά τα γεγονότα της 9/11)<BR/><BR/><BR/>Σαφώς και ο καλλιτέχνης που προκαλεί ΔΕΝ κάνει κάτι παράνομο. Από κει και πέρα πάντως, το γεγονός πως ο Νόμος μου δίνει κάποιο δικαίωμα, δε σημαίνει πως είμαι και υποχρεωμένος να το εξασκήσω (ή να το ...εξαντλήσω τα όριά του).<BR/><BR/>Αν και όπως ανέφερα ΔΕΝ είμαι οπαδός κανενός είδους λογοκρισίας, εν τούτοις θα προτιμούσα να μην προκαλώ <B>άσκοπα</B>, ακόμα και στο όνομα της όποιας "ελευθερίας της έκφρασης" ή "τέχνης".<BR/><BR/>(όπως και δε θα ήθελα να ακολουθήσω την εξέλιξη της "καριέρας" του Σ. Καρατζαφέρη από τα ...αλώνια στα "σαλόνια", βασιζόμενος σε αμφιλεγόμενα θρησκευτικά "σκάνδαλα")<BR/><BR/>Το τι βεβαίως συνιστά πρόκληση, τέχνη ή σάτιρα ο καθένας το αντιλαμβάνεται διαφορετικά. Και γι' αυτό ο Νόμος (όπως και η Πολιτική) καλά θα κάνει να μη μπλέκεται σε τέτοιου είδους υποθέσεις. Εμείς όμως μπορούμε να υιοθετούμε κάποιο "μέτρο" (ανάλογα με το πώς το αντιλαμβάνεται ο καθένας) και να προσπαθούμε να περάσουμε τα μηνύματα που θέλουμε, χωρίς φόβο και πάθος.<BR/><BR/><BR/>Παρεμπιπτόντως, θα ήθελα να δώσω τα θερμά μου συγχαρητήρια στους δύο οικοδεσπότες για την εξαιρετική παρουσίαση των ("ευαίσθητων" για κάποιους) σχετικών θεμάτων που έχουν παρουσιάσει ως τώρα και ειδικά των post της σειράς "Βίβλος".<BR/><BR/>Αν όλοι χρησιμοποιούσαν παρόμοιο τρόπο για την πραγμάτευσή τους, θαρρώ πως θα ζούσαμε σε πολύ καλύτερο κόσμο.<BR/><BR/>Αν τώρα κάποιοι, ακόμα και έτσι προτιμούν να "γκρινιάζουν" ή να "προσβάλλονται" τι να κάνουμε;<BR/><BR/>Δόξα τω ...θεώ, ο κόσμος είναι γεμάτος ...ντουλάπες ;)mickeyhttps://www.blogger.com/profile/05974379812275950880noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-22106390.post-2973812980340984112007-03-10T18:54:00.000+02:002007-03-10T18:54:00.000+02:00mickey και Rodia, thanks για τα καλά λόγια.περαστι...mickey και Rodia, thanks για τα καλά λόγια.<BR/><BR/>περαστικέ, έτσι ακριβώς κάνουν κάποιοι φανατικοί: σκαρφαλώνουν κατά σύστημα στη ντουλάπα. Kι αν τυχόν δεν υπάρχει ντουλάπα θα πουν «ναι, αλλά αν υπήρχε;» ή θα κουβαλήσουν μία απ' το σπίτι τους...<BR/><BR/>mickey: O Tσακυράκης αναφέρει και περιπτώσεις όπου οι ίδιοι νόμοι ερμηνεύτηκαν διαφορετικά λόγω θρησκευτικών προκαταλήψεων. Aναφέρει επίσης την περίπτωση του εισαγγελέα που άσκησε τη δίωξη κατά του επιμελητή της έκθεσης Outlook (για παραβίαση του νόμου περί ασέμνων και για καθύβριση θρησκεύματος), ο οποίος είχε χαρακτηρίσει τον επίμαχο πίνακα «κατάπτυστο», «δημιουργία διεστραμμένης καλλιτεχνικής διανόησης», «δήθεν έργο τέχνης» και εκδήλωση «περιφρονήσεως και χλευασμού [...] προς πάσαν χριστιανική θρησκεία και ανθρώπινη σοβαρότητα και αξιοπρέπεια». Tον κατηγορεί ευθέως, γράφοντας ότι όταν οι εισαγγελείς «ασκούν δίωξη, δεν εκφράζουν προσωπικές απόψεις. H αρμοδιότητά τους περιορίζεται στο να αποφανθούν αν [...] στοιχειοθετείται, κατά τη γνώμη τους, κάποια παράβαση ποινικού νόμου, και να παραπέμψουν την υπόθεση στο δικαστήριο, το οποίο είναι το μόνο αρμόδιο για να κρίνει αν όντως υπήρξε παράβαση ή όχι. Όταν, επομένως, χρησιμοποιούν [...] εκφράσεις που υπερβαίνουν το μέτρο, [τότε] δεν σέβονται το τεκμήριο αθωότητας και υπονομεύουν τις προϋποθέσεις της δίκαιης δίκης δημιουργώντας κλίμα προκατάληψης κατά των κατηγορουμένων».<BR/><BR/>Tο «κακόβουλη» εξηγείται λακωνικά στο ποστ: σημαίνει με δόλο, με κακή πρόθεση, με στόχο να δημιουργήσεις πρόβλημα (και αυτό ακριβώς είναι που σώζει τα συγκεκριμένα άρθρα): είναι άλλο π.χ. να πω μιά βρισιά πάνω στα νεύρα μου και άλλο να πάω μασκαρεμένος όπως λες μέσα σε μιά εκκλησία.<BR/><BR/>Όσο για αυτούς που μπορεί να κάνουν ένα έργο τέχνης εκτός ή εντός εισαγωγικών μόνο και μόνο για να προκαλέσουν, το ζήτημα είναι ότι δεν κάνουν κάτι παράνομο, το δε αστείο είναι ότι οι ενοχλούμενοι πάντα αδυνατούν να αντιληφθούν πως αντιδρώντας πολεμικά παίζουν το παιχνίδι του προκαλούντος και μόνο διαφήμιση του προσφέρουν.Πhttps://www.blogger.com/profile/11864016910321610079noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-22106390.post-56207760639711623182007-03-10T13:48:00.000+02:002007-03-10T13:48:00.000+02:00To buzz είναι ένα ακόμα συλλεκτήριο blog posts και...To buzz είναι ένα ακόμα συλλεκτήριο blog posts και βλέπεις με μια ματιά τι γίνεται στον κόσμο, αντί να ψάχνεις απο δω κι απο κει. Ενας ακόμα επικοινωνιακός τρόπος "συνάντησης".. <BR/>Νομίζω ότι όσοι τρόποι, όσα δίκτυα και να υπάρχουν, δε θα είναι ποτέ αρκετοί...<BR/>:-)Rodiahttps://www.blogger.com/profile/05376191142483735168noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-22106390.post-86468046237218463052007-03-10T03:33:00.000+02:002007-03-10T03:33:00.000+02:00Αφεντικό, το είδα και έκανα και ...σεφτέ!Άξια, άξι...Αφεντικό, το είδα και έκανα και ...σεφτέ!<BR/><BR/>Άξια, άξια!mickeyhttps://www.blogger.com/profile/05974379812275950880noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-22106390.post-76946516920844200152007-03-10T03:31:00.000+02:002007-03-10T03:31:00.000+02:00Πάντως, σχετικά με τα έργα τέχνης, θα πρέπει να λά...Πάντως, σχετικά με τα έργα τέχνης, θα πρέπει να λάβουμε υπόψη και την ιδιότητα του χώρου της έκθεσης. Αν πρόκειται για ιδιωτικό χώρο, νομίζω πως κανείς δεν μπορεί να επικαλεστεί "προσβολή" της όποιας ιδέας του.<BR/><BR/>Αν όμως πρόκειται για δημόσιο χώρο, τα πράγματα είναι διαφορετικά (αν και δε θα έπρεπε να είναι - αλλά, όπως έγραψα δε ζούμε σε ιδανική κοινωνία).<BR/><BR/>Από τη στιγμή που οι χώροι αυτοί χρηματοδοτούνται από τους φορολογούμενους πολίτες, είναι απόλυτα φυσικό να υπάρχουν κάποιες αυξημένες ευαισθησίες για αυτούς και να μην προσβάλλουν το περίφημο (και ασαφές) "δημόσιο αίσθημα".<BR/><BR/>Και δεν αναφέρομαι μόνο σε θρησκευτική θεματολογία. Αν για παράδειγμα κάποιος εκθέσει στην Εθνική Πινακοθήκη πίνακα που διακωμωδεί χυδαία έναν ανάπηρο, δε νομίζω πως θα ήταν και πολύ λογικό να μην περιμένουμε έντονες αντιδράσεις - μέχρι και την πλήρη απόσυρση του "έργου".<BR/><BR/>Αυτό βεβαίως είναι εντελώς διαφορετικό από την απαγόρευση του "Τελευταίου Πειρασμού" σε έναν δημόσιο (π.χ. δημοτικό) κινηματογράφο, αλλά ενδεχομένως να δικαιολογείται η άρνηση της έκθεσης (ή η κατοπινή απόσυρση) ενός άλλου έργου τέχνης σε κάποιον δημόσιο χώρο.<BR/><BR/>Επαναλαμβάνω ότι προσωπικά είμαι αντίθετος σε κάθε μορφή λογοκρισίας (ακόμα και προληπτικής), αλλά θαρρώ πως υπάρχουν ουκ ολίγοι "καλλιτέχνες" που (συχνά λόγω έλλειψης πηγαίου ταλέντου και αξίας), προσπαθούν απλώς να "σοκάρουν" διάφορες κοινωνικές ομάδες για να ανεβάσουν το κασέ τους σε μια εποχή που διέπεται από έντονο ανταγωνισμό και δεν ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για την τέχνη.<BR/><BR/>Δε χρειάζεται να τους δίνεται και "δημόσιο βήμα" (ειδικά όταν υπάρχουν άλλα, πιο αξιόλογα έργα στην ...ουρά) ούτε να προκαλούνται άσκοπα εντάσεις χωρίς λόγο με κοινωνικές ομάδες, που δεν είναι ούτε επαρκώς μορφωμένες ούτε αρκετά ώριμες, ώστε να κατανοήσουν την "τέχνη" και τους "συμβολισμούς" που μπορεί να βρίσκονται πίσω από κάτι που μοιάζει απλώς να προκαλεί.<BR/><BR/>(δεν αναφέρομαι σε φανατικούς, αλλά σε ανθρώπους που μπορεί να έχουν ιδιαίτερες ευαισθησίες σε ζητήματα που ο "καλλιτέχνης" δεν έχει - ή και μπορεί να τηρεί αρνητική στάση)<BR/><BR/>Άλλωστε το τι συνιστά "τέχνη" και τι όχι είναι από μόνο του ένα τεράστιο ζήτημα - και φυσικά, καθόλου "αντικειμενικό".<BR/><BR/>Όπως και η "ανεκτικότητα" της εκάστοτε κοινωνίας.<BR/><BR/>Όπως επίσης, δε θα ήθελα να επικαλεστώ τη χιλιομασημένη έννοια του "μέτρου" καθώς ούτε αυτή διέπεται από αντικειμενικά χαρακτηριστικά - ο καθένας μπορεί να το "ορίσει" όπως νομίζει και (δυστυχώς) να προσπαθήσει να το επιβάλλει στους άλλους ως ...κανόνα.<BR/><BR/>Πιστεύω άλλωστε πως καθένας μας μπορεί να αφουγκραστεί σε ένα χώρο τι συνιστά τέχνη και τι απλώς ...ωμή πρόκληση (ακόμα κι αν δεχτώ πως δε συμπέσουμε στο σύνολο των εκτιμήσεων μας). Και να κρίνει ή να πράξει αναλόγως...mickeyhttps://www.blogger.com/profile/05974379812275950880noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-22106390.post-36348675170381612842007-03-10T02:18:00.000+02:002007-03-10T02:18:00.000+02:00Α, για όσους έχουν σκεπτικιστικά ενδιαφέροντα (που...Α, για όσους έχουν σκεπτικιστικά ενδιαφέροντα (που θα έχετε, αλλιώς δεν θα ήσασταν εδώ...):<BR/><BR/>Κάντε μια βόλτα από την καλή μου <A HREF="http://anarrima.blogspot.com/2007/03/blog-post.html" REL="nofollow">Artanis</A>, η οποία ανέβασε ...σκεπτικιστικό σεντόνι!cyrushttps://www.blogger.com/profile/11251642664073424517noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-22106390.post-18443545516263435202007-03-10T02:13:00.000+02:002007-03-10T02:13:00.000+02:00Νίνα, κι εσύ ...συνταξιούχος;Μίκυ, είναι γνωστό ότ...Νίνα, κι εσύ ...συνταξιούχος;<BR/><BR/>Μίκυ, είναι γνωστό ότι το Σύνταγμά μας έχει προβληματάκια. Παρόλα αυτά, προσπαθεί να βρει κάποιες ισορροπίες, αλλά επειδή προσπαθεί να είναι και λακωνικό δημιουργείται ασάφεια. Όντας μη νομικός, η εντύπωση που έχω είναι ότι, σε πολλές περιπτώσεις, η έκβαση μιας δικαστικής διαμάχης εξαρτάται απόλυτα από το ποιος είναι ο δικαστής — γι' αυτό και οι δικηγόροι, παίζοντας το παιχνίδι των αναβολών, "διαλέγουν" τον δικαστή που τους βολεύει. Τέλος πάντων, δεν το συνεχίζω, γιατί η κουβέντα θα πάει αλλού, και δεν είναι αυτός ο σκοπός του ποστ...<BR/><BR/>Ταγματάρχα, αρχίζει να διαμορφώνεται ένα κλίμα αντιπαράθεσης των άκρων, και όλοι εμείς οι υπόλοιποι θα βρεθούμε (για άλλη μια φορά) στη μέση. Φοβάμαι ότι, σε λίγο καιρό, θα κληθούμε να διαλέξουμε με το ζόρι μεταξύ δύο φασισμών — και όσοι δεν το κάνουμε θα θεωρούμαστε δεύτερης κατηγορίας πολίτες...<BR/><BR/>Περαστικέ, όπως έξω ξαναγράψει, αν κάποιος νιώθει ότι προσβάλλεται από την ύπαρξη και μόνο μιας ιδέας ή ενός έργου τέχνης, μπορεί κάλλιστα να πιει ξυδάκι. Αν δεν του περάσει και με το ξυδάκι, η μόνη λύση είναι η ψυχοθεραπεία...<BR/><BR/>Ροδιά, δεν καταλαβαίνω τι γίνεται με αυτό το μελισσόκουμπο. Πάντως, δεν με ενδιαφέρει το παιχνίδι της δημοφιλίας, ούτε τα "best of", και οι αναφορές τύπου "κάρμα" και "να βγάλουμε κάνα φράγκο" με τρομάζουν λίγο. Τι να πω; Θα δείξει — μπορεί και να κάνω λάθος...cyrushttps://www.blogger.com/profile/11251642664073424517noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-22106390.post-69654179485681106112007-03-09T21:39:00.000+02:002007-03-09T21:39:00.000+02:00http://buzz.reality-tape.com/upcoming.phpΒάλτε το ...http://buzz.reality-tape.com/upcoming.php<BR/>Βάλτε το μελισσοκουμπο, μη τρέχουμε...Rodiahttps://www.blogger.com/profile/05376191142483735168noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-22106390.post-34951837037184511342007-03-09T21:28:00.000+02:002007-03-09T21:28:00.000+02:00Περαστικός::))Έτσι ακριβώς είναι. Τα ίδια άλλωστε ...Περαστικός:<BR/><BR/>:))<BR/><BR/>Έτσι ακριβώς είναι. Τα ίδια άλλωστε μας λένε και οι κατά καιρούς "ηθικολόγοι" για τα διάφορα "αίσχη" (όπως τα ονομάζουν εκείνοι) της τηλεόρασης. Λες και τους υποχρέωσε κανείς να την παρακολουθήσουν - και μάλιστα συγκεκριμένες εκπομπές.<BR/><BR/>(αν και το θέμα της κρατικής TV που πληρώνουμε όλοι, ακόμα κι αν δεν έχουμε συσκευή, είναι ...αλλουνού παπά ευαγγέλιο)<BR/><BR/>Πάντως στο συγκεκριμένο ζήτημα μην περιμένετε να αλλάξουν εύκολα και σύντομα τα πράγματα. Πάρα πολλοί δικαστικοί έχουν στενές σχέσεις με την Εκκλησία (η υπόθεση Γιοσάκη ήταν απλώς η κορυφή του παγόβουνου) και δεν είναι τόσο "αντικειμενικοί" στις κρίσεις τους σε τέτοια ζητήματα.<BR/><BR/>(οι σκανδαλώδεις διατάξεις που γράφτηκαν στο post και ασχολήθηκα ιδιαίτερα στο προηγούμενο σχόλιό μου αποτελούν καλό "πάτημα")<BR/><BR/><BR/>Άλλωστε, ακόμα και σήμερα, σε κάθε δικαστική αίθουσα δεσπόζει η εικόνα γνωστού ...ιδρυτή θρησκείας ;)mickeyhttps://www.blogger.com/profile/05974379812275950880noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-22106390.post-36974904878227328022007-03-09T19:27:00.000+02:002007-03-09T19:27:00.000+02:00Και εγώ, αν και τρόμαξα στην αρχή, το διάβασα εύκο...Και εγώ, αν και τρόμαξα στην αρχή, το διάβασα εύκολα :) Θα προσέθετα επίσης ότι οι νόμοι μας χρειάζονται κάποιες αλλαγές επί το πλέον φιλελεύθερο, ώστε να μη βρίσκουν διάφορα πατήματα οι συστηματικοί μηνυτές. Το βασικό νόημα είναι ακριβώς ότι δεν μπορείς να φιμώνεις τους άλλους επικαλούμενος ότι προσβάλλεσαι από τις απόψεις τους, εκτός εάν αυτές σου επιβάλλονται σε δικό σου χώρο ή με παρεμπόδιση των δικών σου ελευθεριών λατρείας κ.λπ.. Υπάρχει κάτι που αποκαλώ επιλεκτικότητα έκθεσης. Δεν είναι δυνατό να ζητάς την απαγόρευση μιας θεατρικής παράστασης επειδή προσβάλλει τα πιστεύω σου, καθώς κανένας δεν σε υποχρεώνει να εκτεθείς σε αυτήν. Για αυτόν το λόγο, σε ένα θέατρο, μουσείο ή γράφοντας ένα βιβλίο ή αρθρογραφώντας εξυπακούεται ότι κάποιος έχει ακόμη μεγαλύτερα περιθώρια ελευθερίας από ό,τι στον δημόσιο, ενδιάμεσο, χώρο που μοιράζονται όλοι. Θυμήθηκα ένα ανέκδοτο με μια γεροντοκόρη η οποία καλεί την αστυνομία επειδή ο γείτονας απέναντι ξεβρακώνεται με ανοικτές τις κουρτίνες. "Μα, από εδώ δεν φαίνεται τίποτα" λέει ο αστυνομικός, "Σκαρφαλώστε όμως στην ντουλάπα", απαντά η γεροντοκόρη.Περαστικόςhttps://www.blogger.com/profile/07874969058650539035noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-22106390.post-57430699019803008612007-03-09T18:20:00.000+02:002007-03-09T18:20:00.000+02:00Φοβερή δόση σήμερα.. όβερντοουζ που λένε.. Ογκόλιθ...Φοβερή δόση σήμερα.. όβερντοουζ που λένε.. Ογκόλιθος!!!<BR/><BR/>Εξαιρετική παρουσίαση, μπράβο Π :-)<BR/><BR/>..δεν κουράστηκα καθόλου να το διαβάσω με προσοχή..Rodiahttps://www.blogger.com/profile/05376191142483735168noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-22106390.post-55599827600918124912007-03-09T18:00:00.000+02:002007-03-09T18:00:00.000+02:00ε αμα είναι έτσι ... Θα βρεθούμε στη πλατεία 6ης κ...ε αμα είναι έτσι ... Θα βρεθούμε στη πλατεία 6ης κοσμοκρατορίας (τέως πλατείας συντάγματος)σε μερικά χρόνια να καούμε παρέα.<BR/><BR/>+μπουρδοθεολόγησον+funELhttps://www.blogger.com/profile/05073464172159874710noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-22106390.post-28305499062997934202007-03-09T16:38:00.000+02:002007-03-09T16:38:00.000+02:00Αν θα ήθελα να συνοψίσω σε μια φράση το κείμενο το...Αν θα ήθελα να συνοψίσω σε μια φράση το κείμενο του ποστ (ομολογώ πως πρόκειται για ριψοκίνδυνο εγχείρημα), θα έγραφα τα εξής:<BR/><BR/><B>Εφόσον δεν μπορούμε να ορίσουμε με σαφήνεια και αντικειμενικότητα (ή έστω με τρόπο που να είναι κοινά αποδεκτός) κάποια "όρια", ας τα καταργήσουμε εντελώς!</B><BR/><BR/>Ομολογώ πως οποιοσδήποτε συνεπής ορθολογιστής δε θα μπορούσε παρά να συμφωνήσει με αυτό. Κάθε τι που είναι λογικά "ομιχλώδες" και "ασαφές" συνιστά εστία νομικών (και κοινωνικών) προβλημάτων και πεδίο εκμετάλλευσης από επιτήδειους - ή και αφελείς ακόμα.<BR/><BR/>Αν όμως όλες οι νομικές διατάξεις διέπονταν από απόλυτη σαφήνεια, έλλειψη αντιφατικότητας και κάλυψη όλων των δυνατών περιπτώσεων και συνδυασμών, τότε μάλλον οι δικαστικοί λειτουργοί θα καθίσταντο περιττοί και θα μπορούσαν να αντικατασταθούν επαρκώς με ένα <A HREF="http://en.wikipedia.org/wiki/Expert_system" REL="nofollow">σύστημα εμπειρογνωμοσύνης</A> (expert system - γνωστό κυρίως με τον μάλλον αδόκιμο όρο "έμπειρο σύστημα"), δηλαδή ένα σύνολο κανόνων συμπερασμού (δυαδικής ή/και πιθανοθεωρητικής λογικής) που θα αντλεί τα νομικά του δεδομένα (facts) από μια μεγάλη και συνεχώς ανανεώσιμη βάση δεδομένων, ώστε να βγάλει την ...ετυμηγορία.<BR/><BR/>(και θα γλιτώναμε από πολλά διαχειριστικά και άλλα έξοδα - αν και η συμπαθής επαγγελματική τάξη των δικαστών, δικηγόρων και νομικών συμβούλων κάθε λογής, μάλλον θα εξαφανιζόταν)<BR/><BR/>Η πραγματικότητα βεβαίως είναι αρκετά διαφορετική ;)<BR/><BR/><BR/>Αν και οι δικαστικοί λειτουργοί οφείλουν να κινηθούν μέσα στα όρια του νόμου, εν τούτοις ο υποκειμενικός ανθρώπινος παράγοντας παίζει σημαντικό (και μερικές φορές καθοριστικό) ρόλο. Ενώ και το περίφημο "κοινό περί δικαίου αίσθημα" σε κάποιες περιπτώσεις αντιπροσωπεύεται (επιτυχημένα ή μη - δεν έχει πρακτική σημασία) από ένα σώμα τυχαία επιλεγμένων και συχνά άσχετων με τη Νομική Επιστήμη ενόρκων - και κάποιες φορές παίζει <I>εκείνο</I> τον καθοριστικό ρόλο.<BR/><BR/>Βεβαίως υπάρχει ακόμα και το ...slippery slope των "ελαφρυντικών", των "μαρτύρων", του "καλού προτέρου εντίμου βίου" και πολλά άλλα, καθόλου "αντικειμενικά" και πλήρως ασύμφωνα με το ...σκεπτικιστικό πνεύμα.<BR/><BR/>Για να μην αναφέρουμε τις νομολογίες, τα "δεδικασμένα", τις νομικές ερμηνείες (ορισμένες συγκρίσιμες σε ...σάλτσες με τις αγαπητές μας "θεολογικές") και πολλά ακόμα.<BR/><BR/><BR/>Εκείνο όμως που πραγματικά μπορεί να δυναμιτίσει τη ορθολογική θεμελίωση του νομικού οικοδομήματος είναι η πολυνομία που συχνά συνοδεύεται από αντιφατικές διατάξεις.<BR/><BR/>Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι διατάξεις περί ελευθερίας του λόγου αφενός και περί προσβολής του θρησκευτικού αισθήματος (ή της δημοσίας αιδούς κ.α.) αφετέρου. Επίσης σημαντικό ρόλο παίζει η προσθήκη "fuzzy logic" όρων που δεν έχουν αντικειμενική υπόσταση, ώστε ο νομοθέτης να μπορεί να πετάξει το μπαλάκι στον ...δικαστή.<BR/><BR/><BR/>Π.χ. αντιγράφω από το κείμενο του post:<BR/><BR/><I>"Άρθρο 198 - Κακόβουλη βλασφημία. 1. Με φυλάκιση μέχρι δύο ετών τιμωρείται όποιος δημόσια και κακόβουλα βρίζει με οποιονδήποτε τρόπο το Θεό."</I><BR/><BR/>Τι θα πει "κακόβουλη"; Υπάρχει και ...καλόβουλη βλασφημία;<BR/><BR/>Τι θα πει ...Θεός; Αποτελεί υπαρκτή οντότητα ή ...προϊόν φαντασίας;<BR/><BR/>Και ...ποιος Θεός; Αν εγώ γράψω "γαμ* το Δία" προσβάλλω κάποιον η θεωρούμαι "καλόβουλος" (και πλακατζής); Μήπως η ...Προμηθέα θα είχε κάποια ένσταση και θα μπορούσε να με σύρει στα δικαστήρια για την παραπάνω φράση;<BR/><BR/><BR/>Στο ίδιο άρθρο αναφέρεται:<BR/><BR/><I>"2. Όποιος, εκτός από την περίπτωση της παρ.1, εκδηλώνει με βλασφημία έλλειψη σεβασμού προς τα θεία, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι τριών μηνών."</I><BR/><BR/>Σε τι ακριβώς συνίσταται η "έλλειψη σεβασμού προς τα θεία"; Αν ντυθώ παπάς, καλόγρια ή άγγελος στις Απόκριες και βάλω και μερικά σεξουαλικά βοηθήματα σε επίμαχα σημεία για να κάνω πλάκα δείχνω ...έλλειψη σεβασμού προς τα θεία; Θα έλεγε κανείς πως αν το κάνω μέσα σε μια εκκλησία, τότε σαφώς και είμαι ασεβής. Ή αν το κάνω σε ένα party, μάλλον δεν ασεβώ απέναντι σε κανέναν.<BR/><BR/>Αν το κάνω όμως στην εκδήλωση των Τριών Ιεραρχών που έβγαλε το λόγο της η Προμηθέα; Μη βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα. Όσο "λογικοφανή" κι αν φαίνονται, αντικειμενικά δε στηρίζονται πουθενά (προέχει η αποσαφήνιση της έννοιας του "σεβασμού" που κάθε άλλο παρά εύκολη υπόθεση είναι).<BR/><BR/><BR/><I>"Άρθρο 199 - Καθύβριση θρησκευμάτων. Όποιος δημόσια και κακόβουλα καθυβρίζει με οποιονδήποτε τρόπο την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού ή άλλη θρησκεία ανεκτή στην Ελλάδα τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών."</I><BR/><BR/>Πέραν της προφανούς ...έλλειψης διακρίσεων (εδώ γελάμε) απέναντι στις θρησκείες, ο νομοθέτης αναφέρεται μόνο σε "ανεκτές στην Ελλάδα" περιπτώσεις. Δηλαδή αν εγώ καθυβρίσω τον ...Βισνού (ή τον Βάαλ ή τον Ρα) γλιτώνω την "ψειρού", ενώ αν καθυβρίσω τον Χριστό ή τον Μωάμεθ με ..μπουζουριάζουν για δυο χρονάκια; Κάπως ...αντιδημοκρατική τη βρίσκω τη διάταξη ;)<BR/><BR/><BR/>Όσο για την αντίφαση των παραπάνω με την ελευθερία της έκφρασης είναι μάλλον ...προφανής. Παρόλα αυτά, επειδή όπως έγραψα, συχνά οι νομικοί μιμούνται τους θεολόγους, η λύση είναι η "παραδοσιακή". Αντί να καταργήσουμε τις αντιφάσεις (τροποποιώντας ή και καταργώντας κάποιες διατάξεις), καταφεύγουμε στις "αυθεντίες" ή την ...πλειοψηφία!<BR/><BR/>Συγκεκριμένα, στο κείμενο του post αναφέρεται πως:<BR/><BR/><I>"Tα άρθρα 198 και 199 φαίνονται να εμποδίζουν κάθε έκφραση 'βλάσφημων' απόψεων. Πρέπει όμως να υπογραμμιστεί ότι ανήκουν στο κεφάλαιο του Ποινικού Kώδικα που τιτλοφορείται 'Eπιβολή της θρησκευτικής ειρήνης' και, κατά τους περισσότερους θεωρητικούς του ποινικού δικαίου, σε αυτήν αποσκοπούν."</I><BR/><BR/>Προσέξτε την έκφραση "κατά τους περισσότερους θεωρητικούς του ποινικού δικαίου". Νομίζω πως δε μπορεί να έχει θέση σε ένα "επιστημονικό" και "σκεπτικιστικό" τρόπο αντίληψης, όπως αυτός εκφράζεται μέσα από αυτό το blog. <BR/><BR/>Φυσικά, γι' αυτό και αναφέρεται στο κείμενο πως "για το λόγο αυτό έχει αμφισβητηθεί έντονα η διατύπωση των συγκεκριμένων άρθρων". Αλλά η αμφισβήτηση δε συνιστά κατάργηση. Οι νόμοι παραμένουν και οφείλουμε να τους σεβαστούμε. Αν είναι (και ΕΙΝΑΙ) ασαφείς και δυναμιτίζουν (ΟΝΤΩΣ) το βασικό δικαίωμα της ελευθερίας του λόγου, θα πρέπει να πιέσουμε για την κατάργησή τους - με πολιτισμένο τρόπο φυσικά.<BR/><BR/>Αλλά δεν μπορούμε να επικαλεστούμε κάποια συγκεκριμένη "νομική ερμηνεία" ως "κανόνα επιβολής" ή μη του νόμου, ακόμα κι αν αυτή υιοθετείται από τους ...περισσότερους.<BR/><BR/>Πολύ δε περισσότερο, όταν μας ...συμφέρει ;)<BR/><BR/>Παρόμοια ισχύουν και για την ερμηνεία της λέξης "κακόβουλα" και πολλά άλλα. Μπορεί να με συμφέρει, αλλά δε με ...πείθει - ορθολογικά τουλάχιστον.<BR/><BR/>Άλλωστε κάθε δικαστής θα μπορούσε να αποφασίσει κατά συνείδηση σε τέτοιες περιπτώσεις, εφόσον δεν ξεφεύγει από τα (μάλλον επίτηδες) ασαφή "όρια"...<BR/><BR/>BTW, όποιος μου εξηγήσει τον όρο "επίπεδο καταχρηστικότητας" κερδίζει ...χρυσούν ωρολόγιον - Bvlgari κατά προτίμηση :)))<BR/><BR/><BR/>Υ.Γ. Δε γνωρίζω αν έσπασα κι εγώ κάποιο ρεκόρ μεγέθους (σχολίου), αλλά μπροστά στο κείμενο του post έχω ...ψωμιά ακόμα. Θα επανέλθω δριμύτερος - όχι, αυτό δε συνιστά ...απειλή :))mickeyhttps://www.blogger.com/profile/05974379812275950880noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-22106390.post-88419032918130810972007-03-09T16:19:00.000+02:002007-03-09T16:19:00.000+02:00εγω απλα σκεφτηκα οτι χρωσταω το δικαιο των μμε στ...εγω απλα σκεφτηκα οτι χρωσταω το δικαιο των μμε στο πανεπιστημιο =SSS!!!Νίναhttps://www.blogger.com/profile/13879593665566042261noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-22106390.post-63506448645207312742007-03-09T15:38:00.000+02:002007-03-09T15:38:00.000+02:00Π&Κ:(όχι η ...χρηματιστηριακή - το Κ από το "Κύρος...<B>Π&Κ:</B><BR/><BR/>(όχι η ...χρηματιστηριακή - το Κ από το "Κύρος" - Cyrus)<BR/><BR/>Έχετε δίκιο, indeed!<BR/><BR/>Το "Επιστήμη και Ψευδοεπιστήμη" σπάει όλα τα ρεκόρ με 4.360 λέξεις (και είναι μόνο το ...Α΄ μέρος :)))<BR/><BR/>Μάλλον εκείνο το διάβασα πιο "εύκολα" ή φταίει η χτεσινή κόπωση με το "προχωρημένο" της ώρας για αυτό εδώ.<BR/><BR/>(να κι ένα ακόμα παράδειγμα που ο υποκειμενισμός μας δεν επιβεβαιώνεται από την αντικειμενική, μετρήσιμη πραγματικότητα).<BR/><BR/>Εν πάσει περιπτώσει, το αν είναι μεγαλούτσικο δεν το καθιστά λιγότερο αξιόλογο ή ενδιαφέρον - απλώς απαιτεί περισσότερη "δουλειά" από τον αναγνώστη.<BR/><BR/>Εφόσον πάντως μείνει μέχρι τη Δευτέρα (ίσως θα ήταν καλύτερο να μείνει ακόμα περισσότερο), θα μπορεί κανείς να το διαβάσει με την ησυχία του.<BR/><BR/>Πρόκειται για εξαιρετική δουλειά και όσο περισσότεροι το διαβάσουν τόσο το καλύτερο!<BR/><BR/>(και θα μάθουν πολλά - ο ίδιος ομολογώ πως αρκετά δεν τα γνώριζα)<BR/><BR/>. . .<BR/><BR/>Επί της "σοβαρότητας" τώρα, έχω να πω ότι πάντα κάνω πλάκα με κείμενα τα οποία είναι εξαιρετικά καλογραμμένα και καταλήγουν εντελώς λογικά και ομαλά (σα ...γάργαρο νεράκι) σε συμπεράσματα, τα οποία θα έπρεπε να είναι αυτονόητα, αλλά αρκετοί από τους συμπολίτες μας τα απορρίπτουν μετά ...βδελυγμίας!<BR/><BR/>(αφού ως γνωστόν το "σωστό" είναι εκείνο που έχουν μάθει και πιστεύουν ως τέτοιο, ανεξαρτήτως λογικής τεκμηρίωσης)<BR/><BR/>Φυσικά, το όποιο χιούμορ δεν έχει να κάνει με το έξοχο κείμενο, αλλά με την ...παρατηρήσιμη πραγματικότητα ;)<BR/><BR/><BR/>Θα επανέλθω - επί της ουσίας αυτή τη φορά...mickeyhttps://www.blogger.com/profile/05974379812275950880noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-22106390.post-78497113284791514132007-03-09T11:50:00.000+02:002007-03-09T11:50:00.000+02:00Μίκυ, όντως δεν είναι το μεγαλύτερο -- αλλά, όπως ...Μίκυ, όντως δεν είναι το μεγαλύτερο -- αλλά, όπως όλοι γνωρίζουμε, το μέγεθος (του κειμένου...) δεν έχει σημασία, σημασία έχει τι λέει και πώς το λέει. Και, επειδή ακριβώς είναι μεγάλο, θα μείνει τουλάχιστον ως και τη Δευτέρα, ώστε να προλάβει όποιος θέλει να διαβάσει και να σχολιάσει πριν θεωρηθεί "παλιό" -- νοοτροπία που δεν συμμερίζομαι, αλλά συμμερίζονται πολλοί άλλοι.<BR/><BR/>Ροϊδη, είχα διαβάσει (και σχολιάσει) το πολύ καλό κείμενό σου. Παράλειψή μου που δεν είπα στον Π να κάνει μια αναφορά...<BR/><BR/>Dralion, η δουλειά προέχει...<BR/><BR/>Π, πολύ καλά έκανες. Ο Τσακυράκης λέει πράγματα που λέω εδώ και πολύ καιρό, μόνο που το κάνει με καλύτερη διατύπωση και με νομικά επιχειρήματα.cyrushttps://www.blogger.com/profile/11251642664073424517noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-22106390.post-19366408443521990182007-03-09T10:49:00.000+02:002007-03-09T10:49:00.000+02:00Ροΐδη και Dralion, thanks. Tο δικό μου ποστ είναι ...Ροΐδη και Dralion, thanks. Tο δικό μου ποστ είναι μόνον έμμεσα παρουσίαση του βιβλίου: περισσότερο εκμεταλλεύτηκα το βιβλίο για να ξεκαθαρίσουμε κάποια ζητήματα.<BR/><BR/>Mickey, το ποστ είναι 'σοβαρό', αλλιώς στο περί διαλόγου και επιχειρημάτων έπρεπε να έχω προσθέσει ότι βεβαίως εξαιρούνται τα τηλεοπτικά πάνελ. Για το μέγεθος δεν έχεις δίκιο: το (κατά πολύ) μεγαλύτερο ποστ μας είναι αυτό για την ψευδοεπιστήμη. Kαι αυτά είναι ευθύνη του αφεντικού - εγώ υπάλληλος είμαι.Πhttps://www.blogger.com/profile/11864016910321610079noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-22106390.post-76955295331241800602007-03-09T09:24:00.000+02:002007-03-09T09:24:00.000+02:00Καλημερα. "Μαζοχας" κι εγω οπως αναφερει ο Μικυ, τ...Καλημερα. "Μαζοχας" κι εγω οπως αναφερει ο Μικυ, το διαβασα ολοκληρο.<BR/><BR/>Ενδιαφερον το βρισκω, θιγονται ομως πολλα επι μερους θεματα. Αδυνατω να σχολιασω λογω ελλειψης χρονου.Lionhttps://www.blogger.com/profile/01737715425090497116noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-22106390.post-82035833104974381482007-03-09T07:45:00.000+02:002007-03-09T07:45:00.000+02:00Μπράβο σας. Το βιβλίο το διάβασα με μεγάλη προσοχή...Μπράβο σας. Το βιβλίο το διάβασα με μεγάλη προσοχή. <A HREF="http://roides.wordpress.com/2007/02/23/katatexnis" REL="nofollow">Το παρουσίασα με διαφορετικό βέβαια τρόπο εδώ.</A> και αξίζει μεγαλύτερη προβολή.Anonymousnoreply@blogger.com