7.2.06

Μωάμεθ και σκιτσάκια

Είναι γνωστό ότι οι ισλαμιστές πιστεύουν ότι δεν πρέπει να γίνεται καμιά απεικόνιση του Μωάμεθ. Πολύ ωραία. Ας εφαρμόσουν αυτό τον κανόνα όσοι πιστεύουν στον Μωάμεθ. Εμείς οι υπόλοιποι γιατί να το κάνουμε; Με την ίδια λογική, θα μπορούσαμε κι εμείς εδώ στην Ελλάδα να απαιτήσουμε από τους μουσουλμάνους να κάνουν το σταυρό τους κάθε φορά που περνούν έξω από κάποια εκκλησία. Κάπως τραβηγμένη η αναλογία, θα μου πείτε. Εντάξει. Σκεφτείτε κάτι άλλο: υπάρχουν πολλοί συνάνθρωποί μας που θεωρούν προσβλητικό να τρώει κάποιος κρέας, ή να φορά δερμάτινα ρούχα. Θα πρέπει όλοι οι υπόλοιποι να συμμορφωθούμε με τις ιδέες τους; Δεν τους αρκεί να τις εφαρμόζουν οι ίδιοι; Ή μήπως πιστεύετε ότι πρέπει η θρησκεία να έχει ειδική μεταχείριση; Και για ποιο λόγο; Και ποιες θα αποδεχτούμε ως θρησκείες; Τι θα γίνει αν αύριο οι σαϊεντολόγοι ή οι ραελιανοί απαιτήσουν να μην κοροϊδεύουμε τις μυθολογίες τους περί εξωγήινων γιατί θα τις θεωρούν προσβολή προς τα θρησκευτικά τους πιστεύω;

Και κάτι άλλο: Προς τι όλα αυτά τα συλλαλητήρια, οι απειλές, οι πυρκαγιές, οι καταστροφές, τα αιτήματα για τιμωρία των εφημερίδων κ.τ.λ.; Γιατί οι συγκεκριμένες διαδηλώσεις δεν είναι ειρηνικές, όπως ήταν οι πρώτες διαδηλώσεις που έγιναν από τους μουσουλμάνους της Δανίας τον περασμένο Σεπτέμβριο, όταν δηλαδή δημοσιεύτηκαν τα σκίτσα; Γιατί αυτή η τόσο καθυστερημένη και τόσο βίαιη αντίδραση;

Απεχθάνομαι τη συνωμοσιολογία, αλλά αυτή η ιστορία μου φαίνεται κάπως περίεργη.

2 comments:

mickey said...

Καλορίζικο το blog!

Κι εγώ απεχθάνομαι τη συνομωσιολογία, αλλά η χρονική συγκυρία παραείναι "περίεργη". Λυπάμαι, αλλά έχω ήδη υποπέσει στον ...πειρασμό. Να στοιχηματίσουμε μια "απελευθερωτική επέμβαση" σε γνωστό Ασιατικό κράτος μέσα στους επόμενους μήνες; :))

cyrus said...

Σ' ευχαριστώ. Είμαι καινούργιος στο "κόλπο", κι έχω πολλή δουλειά μπροστά μου. Όσο για την "απελευθερωτική επέμβαση", όλοι λένε για το Ιράν, αλλά όποτε κοιτάζω το χάρτη πραγματικά δυσκολεύομαι να διαλέξω... τόσο πολλοί στόχοι... τόσο λίγοι στρατιώτες...