17.12.07

Κάποιες μέρες, είναι καλύτερα να μη σηκώνεσαι απ' το κρεβάτι...

...γιατί όλα πάνε στραβά.

Σήμερα ξεκίνησα με τη μοτοσικλέτα για να σηκώσω χρήματα από την Εμπορική και να πληρώσω διάφορα χρέη και λογαριασμούς. Η Εμπορική, όμως, είχε άλλη γνώμη, καθώς κανένα από τα πέντε (5) ΑΤΜ που επισκέφτηκα (βρίζοντας ασταμάτητα) δεν ήθελε να δώσει χρήματα. Όχι ειδικά σ' εμένα — σε κανέναν. Το αποτέλεσμα ήταν να φάω όλο το πρωί (και κάμποσο ψιλόβροχο) άδικα, και μάλιστα διακινδυνεύοντας τη σωματική μου ακεραιότητα καθώς προσπαθούσα να ελιχθώ ανάμεσα σε εντελώς άσχετους και εξαιρετικά επικίνδυνους οδηγούς (άντρες και γυναίκες, αν θέλετε να ξέρετε) που όχι μόνο δεν ήταν σε θέση να κουμαντάρουν τα (συχνά τεράστια) οχήματά τους, αλλά (κυρίως) συμπεριφέρονταν με επιδεικτική αδιαφορία προς όλους τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου — και οδηγούς και πεζούς.

Αλλά τέρμα η γκρίνια.

Σας υπενθυμίζω πως μέσα στην εβδομάδα θα αναρτηθούν οι μεταφράσεις του πρώτου ποιήματος του Cummings για την Δ΄ Ιστοσυνάντηση Ποιητικής Μετάφρασης. Το δεύτερο θα το βάλουμε στις αρχές Ιανουαρίου.

8 comments:

doctor said...

Εγώ στην θέση σου θα λήστευα μία από τις 5 Εμπορικές.
Έχω τρεις αδερφούς, ο Λούκυ Λουκ πέθανε από καρκίνο λόγω καπνίσματος, η Ντόλυ είναι σε ψυχιατρείο, ο Ραν Ταν Πλαν μεταμορφώθηκε από την Κίρκη σε ... Νομάρχη Θεσσαλονίκης, οπότε, μια λαμπρή καριέρα αρχίζει για εμένα και τ'αδέρφια μου!

doctor

cyrusgeo said...

Ο Ραν Ταν Πλαν τουλάχιστον έχει συμπαθητική φάτσα...

ο δείμος του πολίτη said...

Και σκέψου ότι εμείς οι οδηγοί αυτοκινήτων κατηγορούμε τους μηχόβιους που μπαίνουν σφήνα ανάμεσά μας και κοντεύουμε να τους συνθλίψουμε.

Διαγόρας said...

Ω, αγαπητέ Cyrusgeo βλέπω πως οδηγείς κι εσύ μοτοσικλέτα. Είδα μία ταινία προχθές, το "World's Fastest Indian", όπου περιγράφεται με γλαφυρό τρόπο ο πραγματικός μηχανόβιος. Τη συνιστώ, αν και εμένα προσωπικά η επιτάχυνση με συναρπάσσει πολύ περισσότερο απ'οτι η τελική ταχύτητα.

Όσο για εσένα, Δείμε, κάνε σωστή χρήση των φλας, οδήγα νόμιμα, με ασφάλεια, και με τους τέσσερεις τροχούς σε μία μόνο λωρίδα, και από εκεί και πέρα μην σε απασχολούν οι μοτοσικλετιστές, εκείνοι γνωρίζουν πως να τα βγάλουν πέρα.

Νομίζω πως εκείνος που ριψοκινδυνεύει να συνθλιβεί βρείσκεται σε πολύ πιό άβολη θέση από εκείνον που ανησυχεί μήπως κατά λάθος συνθλίψει κάποιον.

dmast said...

Γεια σας.
Να αρωτήξω και εγώ κάτι, ο αδαής:
Απ' ότι γνωρίζω, ο νομοθέτης απαγορεύει στα οχήματα ΠΑΝΤΟΣ ΕΙΔΟΥΣ να πατάνε τη διαχωριστική γραμμή (τη διακεκομμένη)μεταξύ των λωρίδων.
Δεν πιστεύω εσείς οι φίλοι μηχανόβιοι να το κάνετε αυτό, έτσι;

Mogwai said...

ο τιτλος με βρισκει σχεδον συμφωνο, αρκει αυτο το "καποιες" να γινει "Τις περισσοτερες"

cyrusgeo said...

Δείμε, έτσι είναι, αλλά πρέπει να βρεθεί κανείς στη θέση του άλλου για να εκτιμήσει την κατάσταση με τα δικά του μάτια...

Διαγόρα, δεν την έχω δει την ταινία, αλλά η δική μου εικόνα περί μηχανόβιου έρχεται πιο κοντά στον Τσε (ΟΚ, μάλλον ρομαντική εκδοχή...).

Mogwai, διακρίνω μια πρωινή απροθυμία...

dmast, κάποιες φορές συμβαίνει και ο νομοθέτης να είναι εκτός πραγματικότητας. Σκέψου, π.χ., τι θα γινόταν αν για μια μέρα αποφάσιζαν όλοι οι μοτοσικλετιστές να κινούνται πίσω από τα αυτοκίνητα, και όχι ανάμεσά τους. Ή, ακόμη χειρότερα, σκέψου τι θα γινόταν αν άφηναν όλοι τις μηχανές και έπαιρναν από ένα αυτοκίνητο. Το να ελίσσεσαι ανάμεσα στα αυτοκίνητα είναι ο μόνος βιώσιμος τρόπος κίνησης -- και για τους μεν και για τους δε. Μεμονωμένες περιπτώσεις καφρίλας, βέβαια, υπάρχουν ουκ ολίγες...

Τέλος, επειδή έχω αρκετά σφαιρική εικόνα για την πόλη και το κυκλοφοριακό της, μια που κινούμαι και με μοτοσικλέτα, και με αυτοκίνητο, και με τα Μ.Μ.Μ., και πεζός, και (λίγο παλιότερα...) και με ποδήλατο, έχω να δηλώσω ότι η Αθήνα είναι εχθρική προς όλους μας, οπότε το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να δείχνουμε αλληλοκατανόηση και αλληλοσεβασμό.

An-Lu said...

Ουφ-ουφ-ουφ!
Άργησα αλλά το έστειλα πριν εκπνεύσει η 18η!
;-)