Είδα χτες, στην ΕΤ1, μια μαγνητοσκοπημένη συναυλία με τα Μουσικά Σύνολα της ΕΡΤ — και θα ήθελα να κάνω δύο ερωτήσεις στους υπεύθυνους της κρατικής τηλεόρασης:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν πολλοί τηλεθεατές πρόθυμοι να ξυπνήσουν στις 7 το πρωί για να κάτσουν να παρακολουθήσουν (με την τσίμπλα στο μάτι) το Ρέκβιεμ του Μότσαρτ;
2. Πώς τα καταφέρνετε να έχετε πάντα τόσο κακή ηχοληψία; Πώς γίνεται στη συναυλία ο ήχος να είναι γεμάτος παραμορφώσεις, πηκαρίσματα και συνεχή βόμβο, και, αμέσως μετά (στο καρτούν που ακολούθησε), να είναι τέλειος;
Τι θέλω και ρωτάω, θα μου πείτε...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
40 comments:
Συμφωνώ απολύτως.
Δυστυχώς η κρατική τηλεόραση δεν διορθώνετε με τίποτα. Και κοστίζει σε όλους μας.
Ως προς το πρώτο σου ερώτημα όμως έχω κάποιες επιφυλάξεις. Αλήθεια ποίοι θα ήθελαν να το παρακολουθήσουν και δεν θα άλλαζαν κανάλι αν το έβαζαν σε άλλη ώρα. Πιστεύω πολύ λίγοι. Σαν λάτρης του κλασικού ρεπερτορίου πιστεύω ότι οι έλληνες του καναπέ δεν έχουν την μουσική παιδεία για να το παρακολουθήσουν.
Είναι απ'τη συγκίνηση βρε όλος ο βόμβος και η σκατά ηχοληψία, ο άνθρωπος ρούφαγε μύτες, χαρτομάντηλα, ξέρεις τώρα...
Και Ρέκβιεμ στις 7? Μια χαρά, ειδικά τώρα που πλησιάζει Πάσχα, να πάθουμε overdose να την κλείσουμε την ρημάδα μια ώρα αρχύτερα!
Πάντως είναι σουρρεαλιστικό, να κοιμάται όλη η γειτονιά ακόμα, και να βγάλεις το τραπεζάκι με την τιβι στο παράθυρο, να δυναμώσεις τον ήχο χωρίς ν'ανοίξεις τα παντζούρια, μόνο τα παράθυρα, και να βγεις κ(ιο)υρία για εφημερίδα και γάλατα...
:)))
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΑΣΑΝΑΚΙ!
Και σε όλους τους φίλους εννοείται! (στον Π ειδικά, το φαν-κλαμπ αδημονεί!)
Τροφώνιε, δίκιο έχεις. Αλλά να θάβουν με τέτοιον τρόπο μια ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ παραγωγή, βάζοντάς την σε ώρα που οι 300 πιθανοί τηλεθεατές της βρίσκονται στο έβδομο όνειρο — ε, δεν το χωρά ο νους μου...
Αφροδίτα, με τόσο κακό ήχο, τη μήνυση την είχες σίγουρη...
Καλό Πάσχα, και κάτω το χέρι από τους οβελίες...
aphrodite: Aδημονεί για ποιό πράγμα κυρία μου; Tι θέλετε να σας κεράσουμε; Θέλετε Bίβλο 8, ψευδοεπιστήμη II, ποίημα, πεντάδα με τραγούδια, μεταφραστικά μαργαριτάρια, κάτι άλλο; (Aν πάρετε δύο θα σας κάνουμε και καλύτερη τιμή!)
Δεδομένου ότι η ΕΡΤ είναι πάντα φιλοκυβερνητική, κάτι θέλει να μας πει με το Ρέκβιεμ πρωί πρωί, αλλά δεν το πιάνουμε ακόμα.
Μου κάνει όμως κάτι σε 'Pε κακομοίρη, θες κ Πάσχα κ αρνιά, άκου το ρέκβιεμ γιατί Συμφωνία της Χαράς δεν έχει ούτε την επόμενη τετραετία’.
Μπορεί όμως φίλοι μου να βλέπω παντού συνομωσίες...
:))
Καλό Πάσχα
Είδες πώς φαίνεται ο καλός ο μπλόγκερ; Γράφει σήμερα για να 'χει αύριο...
Ζωή, ήταν μακρινή η μετατροπία σου, αλλά πολύ με άρεσε...
Το μεσημεράκι να δεις! Στην εκπομπή της Μπίλιως Τσουκαλά, πέτυχα τον κ. Χατζηνίκο σε συνέντευξη. Τον γνωρίζω τον άνθρωπο και σέβομαι τη δουλειά του με τους νέους μουσικούς, καθώς και την προσπάθεια που γίνεται μέσω του ιδρύματος της αδελφής του στο Χόρτον του Πηλίου, για τούτο κάθισα να δω την εκπομπή.
Ε, λοιπόν, δεν τον άφηνε να σταυρώσει λέξη! Εκοβε τις φράσεις του -αναφορές ιστορικές στα χρόνια του '50, με Βερολίνο μέσα και Ορφ, κλπ κλπ- με έντονη την αγωνία της για τον τηλεοπτικό χρόνο.
Οι μουσικοί που ακούστηκαν, χάλια μαύρα από ηχοληψία, αλλά μπορεί και να μην ανήκαν στο κανάλι τα βίντεο, δεν κόβω το κεφάλι μου, ε
Αυτό που μου έμεινε είναι η σκέτη βαρεμάρα της παρουσιάστριας, ορατή 100% στη συγκεκριμένη περίπτωση, ενώ για λαϊκά άσματα ρίχνει και καμιά ζεϊμπεκιά από τον ενθουσιασμό της.
..κατά τα άλλα, αυτή είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ εκπομπή αφιερωμένη στον πολιτισμό.. δυστυχώς.
:-(
(το "δυστυχώς" πάει και στον πολιτισμό του μπουζουκιου, αν και μου αρέσει το μπουζούκι, αλλά όχι ότι μόνο αυτό αποτελεί το μουσικό πολιτισμό μας, έτσι?)
cyrus,
Requiem πρωί-πρωί;
There ain't no cure...
Μα είναι πράγματα αυτά που ρωτάτε αγαπητέ; :-p
Meta apo dia-stayrwmenes plirofories, apokalyf8ike oti oloi oi vomvoi kai ta parasita itan proino sabotage evraiosiwnistwn me faneri apeh8eia sto proswpo tou (pasifanestata) ELlina Mozart... Ntropi! Aisxos! Oneidos! Kataptystoi! Mporei vevaia na itan 7 to prwi. Alla wra Seiriou?? eeee? Mipws itan apogeymataki ekei? Anti gia Kalimera Zwi kai sapounoperes paizoune arhaioellinika requiem? E? erwtw kai apanta an mporeis... :P
Ροδιά, αυτό είναι το στερεότυπο που αναπαράγουν τα μέσα: εκτιμούμε αόριστα τον πολιτισμό, αλλά στην πράξη τον βαριόμαστε...
Filboid studge, ακόμα και οι Cure θα έπεφταν βαριά πρωί-πρωί -- πόσο μάλλον το Ρέκβιεμ...
Γοργόνα μας, είμαι απαράδεκτος, ε;
Τρελογιατρέ, μάλλον δάκτυλος του Αρχιεπισκοπίξ ήταν: σου λέει, αν αυτοί οι άθεοι θέλουν να βάζουν έργα τού μασόνου Μότσαρτ μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα, τουλάχιστον να φροντίσω να μην τα δει κανείς...
cyrusgeo: Eνώ το Pέκβιεμ του Θεοδωράκη, που για να του το παίξουν στη Mητρόπολη υμνεί αιφνιδίως την εκκλησία και το Xριστόδουλο (λέγοντας πως πρέπει να πλένεις το στόμα σου όταν μιλάς για αυτόν), πάει Mεγάλη Παρασκευή και prime-time...
~~Π, με κούφανες λέμε! τρέχω να πλύνω τα δόντια μου!:-))
(ή να τα ακονίσω..?)
Pοδιά μου, εγώ σε κούφανα ή ο ουρανοMίκης;
(Nα τα ακονίσεις.)
Ου γαρ έρχεται μόνον...
Το παράξενο θα ήταν να το βάλουν φυσιολογική ώρα.
Το κουφό θα ήταν να έχει καλή ηχοληψία.
Το εξωπραγματικό θα ήταν να το βάλουν σε φυσιολογική ώρα και με καλό ήχο...
Λέτε να ζήσουμε τόσο πολύ και να δούμε το εξωπραγματικό;;;
:-)
Καλά, εμένα δεν με πείραξε η ώρα (άμα σηκώνεσαι στις 4, στις 7 το Ρέκβιεμ denkako), με πείραξε όμως πάρα πολύ η κακή ηχοληψία (όθεν και το άκουσα εν τέλει, από cd - ε, εντάξει, δεν είπα ποτέ ότι είμαι στα καλά μου).
Αχ, και μη μιλάτε πια για τον Θεοδωράκη, ξορκισμένος-νά-ναι-μέρα-πού-ναι.
Αν το είχα πληροφορηθεί εγκαίρως, ίσως να το είχα παρακολουθήσει- το καρτούν εννοώ, βεβαίως. ;-)
Να βρίζουμε Μ. Παρασκευή κάνει; Μπα.
Με πολτικά ορθό λεξιλόγιο λοιπόν αυτά τα κάνουν λόγω καφρικής συνείδησης, συστηματικής αντίληψής μας ως πολιτικά αμνοερίφια, υποκρισίας σε όλα τα επίπεδα, καλλιεργημένης ρινοκερίτιδας και απλής και ανόθευτης γενικεύμένης αγένειας.
Επειδή επίσης δεν τους καρπαζώνουμε όπου τους πετύχουμε.
Ο βόμβος ήταν ο ήχος της καφετιέρας που είχε να κάνει δύο λίτρα καφέ για την πρωινή βάρδια τσΕΡΤ...
doctor
Υ.Γ. Συζητάει ένα αρνί με έναν σκύλο, μεγάλο Σάββατο απόγευμα:
- Θα πάμε για καφέ αύριο; Ρωτάει ο σκύλος,
- Αύριο; Χμμμμ... δεν μπορώ... έχω γύρισμα!!!
Αρτάνις, δες τώρα το "Μέρλιν" να 'ρθεις στα ίσα σου...
Λίτσα, χίλιες φορές από CD, παρά αυτό το χάλι. Αλλά, τέτοια ώρα που ξυπνάς, δεν έχεις ηχητικές παρεμβολές από τους κόκορες;
Dodos, προτείνω μια δόση DVD με τον Μπομπ το Σφουγγαράκη...
Ηλία, αυτοί δεν ντρέπονται μεγαλοβδομαδιάτικα -- εμείς γιατί να ντρεπόμαστε;
Γιατρέ (πολλοί γιατροί μαζευτήκαμε εδώ -- να ανοίξουμε καμιά κλινική;), σε βρίσκω πολιτικά ξαπλωτό...
Από την άλλη πάλι καλά που υπάρχει και αυτό...
Αχ άθεε, είναι για την ημέρα, αγόρι μου. Πάσχα έχουμε, Πάθη και μαζί παθαίνουμε κι εμείς...
Θυμάμαι πριν λίγο καιρό τα Κάρμινα Μπουράνα στην ΕΤ3. Η ηχοληψία ήταν αξιοπρεπέστατη διότι έγινε στο Μέγαρο της Θεσσαλονίκης.
Αλλά:
Βρόνταγε το τύμπανο και η κάμερα τον έπιανε αμέσως μετά την ώρα που ο τυμπανίστας έξυνε το αυτί του. Κελαϊδούσε ένα πνευστό και η κάμερα το έπιανε αμέσως μετά που ο ομποΐστας έγλειφε τα χείλη του. Ο μαέστρος έδινε βροντώδες παράγγελμα και η κάμερα τον τράβαγε στις πιο αδιάφορες στιγμές που κουνούσε τα χέρια του.Στα tutti δε, η πανοραμική κάλυψη της ορχήστρας γινόταν όταν σόλαρε κάποιο όργανο ή τραγουδιστής. Εγώ βέβαια, στο πεντάλεπτο έκλεισα την τηλεόραση.
Να μην τονίσω το αυτονόητο:
Στο εξωτερικό, οι σκηνοθέτες συναυλιών, εκτός του ό,τι πρέπει να γνωρίζουν στοιχειωδώς το έργο το οποίο κινηματογραφούν, είναι σκυμμένοι πάνω ΚΑΙ από την παρτιτούρα του έργου την ώρα που χειρίζονται τις κονσόλες. Όου γιές.
Με πλημμύρισαν οι αναμνήσεις...
Όταν πέθανε η Μελίν Μερκούρη, το κρατικό καναλάκι μας είχε την φαεινή ιδέα να κάνει στη μνήμη της ολοήμερο αφιέρωμα με εκπομπές-κονσέρβα, μεταξύ των οποίων και μπόλικα μπόλικα έργα "σοβαρής" μουσικής σε ένδειξη πένθους. Ωραία; Ωραία.
Μόνο που τα πιο πένθιμα που "διάλεξαν", ήταν σε στυλ ο "Κούκος και το Αηδόνι", το κονσέρτο για εκκλησιαστικό όργανο του Χέντελ με τον Καρλ Ρίχτερ...
Η ΕΡΤ έχει αποφασίσει εδώ και καιρό ότι πολιτισμός είναι Διαγωνισμός Eurovision-Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης-Αννα Δρούζα-λεόντειες συμφωνίες με Ολυμπιακό-Παναθηναϊκό. Οτι δεν συμβαδίζει με αυτό το πλαίσιο, το τρώει το μαύρο σκοτάδι.
Θυμίζω π.χ. την τηλεοπτική πολιτιστική εκπομπή "Hotel Triton" της ΕΤ-1, που πέρυσι της άλλαξαν 3 φορές μέρα και μετά ώρα για να μην μπορεί να την πετύχεις ακόμα και αν τη ψάχνεις και φέτος αποφάσισαν να τη μεταδίδουν την Τρίτη 12.15 με 1.15 μετά τα μεσάνυχτα! Προφανώς στο πλαίσιο της στήριξης και προώθησης του πολιτισμού και για να το παρακολουθεί άνετα η μαθητιώσα κλπ νεολαία...
Ηχοληψία στην ΕΡΤ είπατε? Είναι αυτό που βάζουν ένα μαρκούτσι που δεν δουλεύει, σε λάθος απόσταση και από τη λάθος μεριά, ενώ το παρακολουθεί (υποτίθεται) ένας άσχετος που βαριέται κιόλας?
Με το κακό που μας έχει βρει (πολιτιστικά) με την ιδιωτική τηλεόραση, η Μπήλιω μπορεί και το παίζει κάτι μεταξύ Σιμόν ντε Μπωβουάρ και Γεωργίας Σάνδη... Ενώ είναι πάντα απροετοίμαστη (παρότι έχει καλό και μελετηρό επιτελείο), η άποψή της για το τι θέλει ο κόσμος είναι ανάλογη του υπεύθυνου ψυχαγωγίας του Star και συνήθως το να βρεθεί κάποιος σοβαρός άνθρωπος στην εκπομπή της και να προσπαθήσει να μιλήσει πάνω σε κάτι που η ίδια αισθάνεται τεράστια ανασφάλεια (δυστυχώς σε αυτά συγκαταλέγεται και η κλασική μουσική), καταλήγει τελικά χειρότερα κι από την πλήρη σιωπή.
Η Δημόσια Ραδιοτηλεόραση είθισται να διοικείται από ανθρώπους που προέρχονται από τον ιδιωτικό τομέα και έτσι μεγαλώνει συνεχώς η σύγχυση για το χαρακτήρα της, την αποστολή της και τη θέση της στο τοπίο των ΜΜΕ.
Μακάρι να ξεκινούσε ένας σοβαρός διάλογος για το θέμα αυτό.
Άγγελε, ναι, σε σχέση με την ιδιωτική άβυσσο, καλά που υπάρχει κι αυτό -- αλλά, είπαμε, πασχίζουμε για το καλύτερο...
Δείμε, έτσι είναι -- μας προπονούν για την (πολύ μελλοντική) Ανάστασή μας...
Jago, το πρόβλημα με τη σκηνοθεσία το έχω προσέξει, αλλά αυτό είναι ένα επίπεδο πιο πάνω -- εδώ πολλές φορές δεν μπορούμε να πετύχουμε τα βασικά...
Πρωινέ, έχεις απόλυτο δίκιο. Για την ακρίβεια, το δίκιο σου είναι βουνό. Μόνο που κάποιοι έχουν αναπτύξει επιλεκτική μυωπία και δεν το βλέπουν. Τι διάλογος περιμένεις να γίνει, όταν φωνάζουν κι οι πέτρες για τη σκανδαλώδη εκπομπή της Δρούζα κι οι υπεύθυνοι της ΕΡΤ κάνουν την πάπια;
Χα, χα, ούτε κόκορες έχει εδώ που είμαι, φίλε cyrus!
ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
την κυριακη του πασχα οχι μονο η ερτ αλλα συσσωμη η τηλεοπτικη πολιτιστικη κοινοτητα ,εχει ετοιμασει τα καλυτερα για ολους κι ειδικα για σας.
Κλασσικη μουσική ειπατε και οτι σας ενοχλησε ο ηχος?
για τιμωρια 3 μερες ελαφρολαικα των πολυεθνικων απο τις μεγαλες πιστες του ελλυνικου πολιτισμου για να μαθετε να διαμαρτυρεστε.
Δεν ξερω αν υπηρξε κρυφο σχολειο η οχι ,απλα πιστευω πως για να γλυτώσουμε την πολιτιστική γενοκτονία μας, επιβάλεται να το ιδρύσουμε ΤΩΡΑ!!!
Διάλογος εκτός ΕΡΤ εννοώ βέβαια...
Η Δημόσια Ραδιοτηλεόραση αφορά σε όλους μας. Οσο για τη Δρούζα, επισημαίνω μόνο την επιλογή της για παρουσίαση εκπομπής στην ΕΡΤ και όχι για τα περί κόστους κλπ, που στην Αγ. Παρασκευή δεν είναι και τα μόνα σκανδαλολογικά.
Σχετικά με τη σκηνοθεσία τηλεοπτικών εκπομπών, ο σκηνοθέτης αρκεί να ξέρει τη δουλειά του. Υπάρχει θέση μουσικού συμβούλου που κρατά την παρτιτούρα και πρέπει να έχει δουλέψει πριν με το σκηνοθέτη για το πως και που θα κινηθεί η κάμερα. Και εδώ αρχίζουν τα ωραία. Αν υποθέσουμε ότι υπάρχει μουσικός σύμβουλος, λέει εγκαίρως πχ "η κάμερα στο πρώτο όμποε." Και αμέσως μετά ακούγεται να φωνάζει στους εικονολήπτες: "Οχι ρε παιδιά, αυτό που δείχνετε είναι το φαγκότο, μπρος αριστερά είναι το όμποε" Μέχρι να κινηθεί εκεί η κάμερα και να κάνει και ένα λάθος δείχνοντας το δεύτερο όμποε που δεν παίζει εκείνη τη στιγμή, το πρώτο όμποε έχει εν τω μεταξύ τελειώσει το σόλο...
Και ενα πραγματικό στιγμιότυπο. Πριν χρόνια σε μια συναυλία έρχεται η ΕΡΤ να πάρει πλάνα. Ο χώρος είναι περίεργος και (για να χωρέσουν όλοι στην εικόνα) ο σκηνοθέτης προσπαθεί να τους βολέψει. Στην τελευταία σειρά, ως συνήθως, είναι και τα τρομπόνια. Κάποια στιγμή, μην αντέχοντας άλλο προφανώς, λέει πολύ σοβαρά στο δύστυχο τρομπονίστα: "Καλά, αφού βλέπεις ότι έχουμε πρόβλημα, δεν μπορείς να κάνεις λίγο οικονομία και να μην τερματίζεις αυτό το σωλήνα που πηγαινοφέρνεις και πέφτει πάνω στον μπροστινό σου?"
Παραλίγο να μη γίνει η συναυλία από τα γέλια...
Καλή ανάσταση σε όλους!
Λίτσα, μελισσούλες έχει, τουλάχιστον;
:-Ρ
Etalon, να προσθέσω και κάποιους ραδιοφωνικούς σταθμούς που, κάθε Μ. Εβδομάδα, βάζουν κλασική μουσική γιατί την θεωρούν ...πένθιμη;
Πρωινέ, αυτό εννοώ κυρίως όταν μιλάω για σκάνδαλο -- την επιλογή, την παρουσία και τη θεματολογία, όχι μόνο τα οικονομικά.
Αυτό με τα τρομπόνια εντάσσεται στο πλαίσιο: "η πραγματικότητα ξεπερνά και την πιο τρελή φαντασία"...
Thanks for you work and have a good weekend.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το γιατί η κλασσική μουσική θεωρείται ντε φάκτο ποιοτική.
Όσο για το πένθιμη... Εδώ έχω ακούσει οτι είναι πένθιμο το godfather's walz, στην κλασσική θα κολλήσουμε;
passer by said:
"Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το γιατί η κλασσική μουσική θεωρείται ντε φάκτο ποιοτική."
Εχετε απόλυτο δίκιο. Το τι ανοησίες έχουν γραφεί και γράφονται στις φόρμες και τους κανόνες της κλασικής μουσικής δεν καταμετρείται...
Ομως ο πανδαμάτωρ χρόνος έχει κάνει αυστηρότατη και επιτυχή επιλογή αφήνοντάς μας πραγματικά αριστουργήματα (με την έννοια της αισθητικής απόλαυσης και της μορφολογικής τελειότητας). Πολλές φορές με εκπλήξεις (ο Telemann υπήρξε ο πολυγραφώτερος συνθέτης όλων των εποχών και στην εποχή του μεγάλη ντίβα, του J.S.Bach ευρισκομένου εις τα αζήτητα... σήμερα ακούγεται πολύ σπάνια, ίσως και άδικα.)
Εξ ου και συμφωνώ με τον όρο κλασική, με την έννοια του classic.
Nα προσθέσω κι εγώ μερικές παρατηρήσεις. H μία πλευρά του ζητήματος είναι ότι η λεγόμενη κλασική μουσική είναι λόγια, δηλαδή sophisticated, υψηλών προθέσεων, όχι εμπορική με την κακή έννοια κτλ. - ας πούμε το αντίστοιχο της 'σοβαρής' λογοτεχνίας. Προϋποθέτει αρκετά εφόδια, μεταξύ των οποίων γνώση της φιλολογίας και των επιτευγμάτων που έχουν προηγηθεί, και συχνά κινείται σε ψηλή κλίμακα μεγεθών (μιά συμφωνία, π.χ., δεν είναι το ίδιο με ένα τραγούδι και δεν μπορεί να γραφτεί ούτε στο χρόνο που επαρκεί για ένα τραγούδι, ούτε με την 'αφέλεια' που χρειάζεται για ορισμένα είδη τραγουδιών). Aυτά όμως δεν σημαίνουν -όπως λέει και ο proinos- ότι κάθε κλασικό κομμάτι είναι πραγματικά σοβαρό ή ποιοτικό (όπως δεν είναι και κάθε μυθιστόρημα ή ποίημα). H άλλη λοιπόν πλευρά είναι ότι η μουσική αυτή έχει περιβληθεί και με ένα περίβλημα σκέτης σοβαροφάνειας, επειδή υποτίθεται πως αποτελεί 'σοβαρό' χώρο εξ ορισμού. Bλέπε και τους δήθεν απαραίτητους καλούς τρόπους στις αίθουσες συναυλιών, όπου πρέπει να κάθεσαι εντελώς ήσυχος, θεωρείται άγνοια να χειροκροτήσεις ανάμεσα στα μέρη ενός έργου, σκανδαλώδης απρέπεια η αποδοκιμασία, κτλ. Tο αστείο είναι ότι αυτά είναι σημερινά έθιμα - όταν αυτή η μουσική δεν ήταν 'κλασική' αλλά ζωντανή μουσική του καιρού της, τα πράγματα δεν ήταν καθόλου έτσι: όταν π.χ. έπαιζε ο Mότσαρτ, ο κόσμος επιδοκίμαζε όχι μόνο ανάμεσα στα μέρη αλλά και μετά από ένα πετυχημένο σόλο (όπως γίνεται σήμερα στην τζαζ), ενώ στην όπερα μπορούσες να έχεις και το αναψυκτικό σου μαζί (όπως σήμερα στο σινεμά), να κόβεις βόλτες και, βεβαίως, να γιουχάρεις τα άσχημα.
Καλά λες. Τι θες και ρωτάς;
(παρηγοριέμαι μόνο από το γεγονός πως τα ίδια κλαι χειρότερα συμβαίνουν με τη ...Eurovision :)))
Καλό Πάσχα!
(το "κλαι χειρότερα" μάλλον δεν ήταν απλώς ...πληκτρολογικόν ολίσθημα :)))
Passer by, ο Πρωινός και ο Π σού απάντησαν διεξοδικά, και δεν έχω να προσθέσω κάτι.
Μίκυ, μη λες κακές λέξεις (Γιουροβίζιον).
Καλά φαγοπότια...
Post a Comment