3.7.06

Ποια Αυγή; Σκοτάδια βλέπω...

Να πάτε οπωσδήποτε στου Νίκου Δήμου να διαβάσετε το κείμενο του Διονύση Γουσσέτη που "κόπηκε" από την Αυγή (ανατριχιάζω μόνο που το λέω...), και αμέσως μετά στου Δύοντα Ανατέλλοντα, για μια ακόμη διεισδυτική ματιά στην τρέχουσα κατάσταση στην παιδεία.

Είτε συμφωνήσετε είτε διαφωνήσετε, αξίζουν...

Υ.Γ.: Αν τυχόν ενδιαφέρεται κανείς για τη γνώμη μου, θα τη βρει σε σχόλιο στου Δύοντα Ανατέλλοντα. Εδώ δεν τη γράφω, γιατί η κατάθλιψη παραμονεύει ante portas...


UPDATE: Σαν να μην έφταναν όλα τ' άλλα, αυτή η απαράδεκτη πράξη δίνει επιχειρήματα σε ανθρώπους όπως ο Άδωνης Γεωργιάδης (τον είδα σήμερα, Τρίτη) και τους επιτρέπει να εντείνουν το εθνικιστικό τους παραλήρημα, προβάλλοντας εαυτούς ως την επιτομή της δημοκρατικότητας...

20 comments:

Dormammu said...

Να γελάς ή να κλαίς?

Ευτυχώς που έχω ξεμπλέξει απο τα πανεπιστήμια εδώ και αρκετά χρόνια, ενώ για την "Αυγή" ειλικρινά δεν ξέρω τι να πώ. Απορώ που τέτοια έντυπα έχουν ακόμα αναγνώστες.

Apollon said...

Είμαι ένας από τους λίγους(τριψήφιους εκτός Αθηνών)καθημερινούς αναγνώστες της "Αυγής"!
Πραγματικά θλίβομαι...

Stochastic Boy said...

δεν ξέρω για ποιον πρεπει να λυπούμαστε πιο πολύ για την Αυγή ή για τους φοιτητές του ΟΠΑ ...

περαστικός said...

Μαύρα σκοτάδια. Έβαλα και εγώ τις παραπομπές.

ΤΟΥΡΚΟΦΑΓΟΣ said...

Όταν οι αριστεριστές του Γουσέτη, σάρξ εκ της σαρκός του, συλλαμβάνουν, ανακρίνουν, βασανίζουν, κρατάνε ομήρους, όλα αυτά υπό την κάλυψη του ασύλου, και όχι μόνο κανείς δεν λέει τίποτε γι' αυτό, αλλά τους παρουσιάζουμε και ως... θύματα των φασιστών (!), όταν οι αριστεριστές Γουσέτηδες έχουν εγκαταστήσει στην Ελλάδα την κυριαρχία της αριστερής προπαγάνδας και του αριστερού παρακράτους (πολιτική, οικονομία, "πολιτιστικά", διαπλοκή), ε, τότε, όταν κάποιος αναρχικός (από αυτούς που οι ίδιοι οι Γουσέτηδες εξέθρεψαν) ρίχνει μια σφαλιάρα στον ίδιο τον Γουσέτη, μην περιμένετε να σκίσουμε και τα ρούχα μας επειδή κλαίγεται τώρα ο κλαψομούνης!

Αν θύμα του αριστερού φασισμού ήταν "φασίστες", όπως προ ημερών στην Θεσσαλονίκη, αριστεριστές τραμπούκοι τρομοκράτες, με την βοήθεια των ΜΑΤ (!), ματαίωσαν (με βίαιη αντισυγκέντρωση) νόμιμη, προαποφασισθείσα και δηλωθείσα από καιρό στις αρχές συγκέντρωση εθνικιστών προς τιμήν του Μεγάλου Αλεξάνδρου, δεν είδα κανέναν "δημοκράτη" να διαμαρτύρεται για τον αριστερό φασισμό.

Ε, τώρα κι εγώ γελάω τόσο, σχεδόν όσο και όταν βλέπω προοδευτικάριους ροζ αριστερούς δημοσιογράφους του κατεστημένου, να τρώνε σφαλιάρες από τους αναρχικούς.


---

Πάθη δίχως Ανάσταση...

Την περασμένη εβδομάδα, πριν κλείσουν οι Σχολές για τις Πασχαλινές γιορτές, έγιναν σοβαρά επεισόδια στο Πάντειο Πανεπιστήμιο: Φοιτητές «συνέλαβαν» ένα ακροδεξιό πρωτοετή, ο οποίος έφερε πάνω του αεροβόλο, όπως ανακοινώθηκε. Στη συνέχεια άλλοι ακροδεξιοί προσπάθησαν να τον «απελευθερώσουν», οπότε απειλήθηκε γενίκευση των ταραχών. Ο «αιχμάλωτος» ξυλοκοπήθηκε για τα καλά από αναρχικούς. Ύστερα «απελευθερώθηκε» με τη μεσολάβηση των ψυχραιμότερων. Σοβαρότερα επεισόδια αποφεύχθηκαν μόνο διότι πλησίαζαν γιορτές και κανείς δεν ήθελε κλιμάκωση ταραχών στην αρχή των διακοπών…
Δεν θα μπούμε στη λογική «ποιος έφταιγε». Ένας πρωτοετής που φέρει αγκυλωτούς σταυρούς και αεροβόλο όπλο, είναι εξ ίσου ανόητος και επικίνδυνος όπως κι ένας αναρχικός συνομήλικός του, που φοράει κουκούλες και εκτοξεύει αυτοσχέδιες «μολότοφ». Εξ ίσου φασιστοειδή είναι και τα δύο. Εξ ίσου παρασυρμένα παιδαρέλια. Εξ ίσου ολοκληρωτικής νοοτροπίας. Εξ ίσου ικανά να κάνουν κακό στον εαυτό τους και στους άλλους…
Αν ερχόταν κάποιος στην Ελλάδα από άλλη χώρα – σύγχρονη, πολιτισμένη και δημοκρατική – θα απορούσε για τις τόσες παρανομίες που μένουν ατιμώρητες: Είναι παρανομία να κουβαλά κανείς αεροβόλα σε πανεπιστημιακούς χώρους. Είναι παρανομία να συλλαμβάνεται και να κρατείται από άτομα που δεν εκπροσωπούν καμία νόμιμη αρχή. Είναι ακόμα σοβαρότερη παρανομία να δέρνεται, κρατούμενος στα χέρια τους. Όλα αυτά, αποτελούν αδικήματα σε άλλες χώρες. Στην Ελλάδα, βέβαια, ισχύουν «άλλα»…
Δεν ισχύουν άλλοι νόμοι. Ισχύει παράλυση της νομιμότητας μέσα και γύρω από τα Πανεπιστήμια. Όπου το «άσυλο» δεν προστατεύει τη διακίνηση των ιδεών, αλλά την παρανομία και τα κυκλώματα των ακραίων, που εξασκούνται σε ενέργειες βίας κι εκφοβισμού.
Τώρα, όμως, δημιουργείται νέα κατάσταση: Το «άσυλο» αναδεικνύεται χώρος προνομιακής σύγκρουσης των ακραίων: Των ακραίων φασιστών με τους ακραίους αναρχικούς. Κάθε ομάδα έχει ανάγκη την άλλη ως «φόβητρο» και ως «εχθρό» για να υπάρξει. Αμφότερες υπάρχουν μόνο για να φαντασιώνουν τη μεταξύ τους σύγκρουση, για να προκαλούνται αμοιβαία, μέχρι να συγκρουστούν μετωπικά. Κι η σύγκρουση, όταν συμβεί, θα γίνει μέσα στους Πανεπιστημιακούς χώρους, θα είναι αιματηρή και δεν θα την πληρώσουν μόνο οι ακραίοι…
Πλησιάζει ο καιρός που και τα Πανεπιστήμια θα γίνουν χώρος εκτεταμένων συγκρούσεων. Τα προχθεσινά γεγονότα ήταν προειδοποιητικό καμπανάκι.
Για το αίμα που θα χυθεί και τα θύματα που θα υπάρξουν υπεύθυνοι δεν θα είναι οι «σαλεμένοι» πιτσιρικάδες. Υπεύθυνοι θα είναι εκείνοι που μπορούν και οφείλουν να το εμποδίσουν, αλλά δεν κάνουν τίποτε. Εκείνοι που ανέχονται τη συνεχή κλιμάκωση της παρανομίας, και δεν σηκώνουν το ανάστημά τους. Εκείνοι, οι ενήλικες και πνευματικοί ηγέτες – υποτίθεται - που βλέπουν παιδιά να ακονίζουν τα μαχαίρια τους για να αλληλοσφαγούν και δεν παίρνουν μέτρα εγκαίρως. Εκείνοι που ανέχονται το – μοναδικό διεθνώς – θεσμικό έκτρωμα του «ασύλου» παρανομίας μέσα στα Πανεπιστήμια και δεν τολμούν να ζητήσουν την πλήρη κατάργησή του. Τόσοι «λίγοι» και τόσο «μικροί». Και τόσο «μοιραίοι». Γιατί θα το κάνουν, εκ των υστέρων, όταν θα ’χει χυθεί αίμα. Ή όταν ξεσηκωθούν οι ίδιοι οι φοιτητές και το ζητήσουν. Για να μπορούν να πηγαίνουν στις Σχολές τους, χωρίς το φόβο των συμμοριών, των παρανόμων και των ακραίων.
Αποκορύφωση ανοησίας ο ισχυρισμός ότι «η Πανεπιστημιακή κοινότητα μπορεί να υπερασπιστεί μόνη της το άσυλο». Δεν καταλαβαίνουν ότι οι «οργανώσεις περιφρούρησης» αποτελούν στην ουσία «ομάδες κρούσης». Και πολύ εύκολα μετατρέπονται από «υπερασπιστές του ασύλου» σε «δυνάστες των Πανεπιστημίων», που συγκρούονται με αντίπαλες ομάδες κρούσης, άλλων αυτόκλητων «υπερασπιστών του ασύλου». Που τελικώς, άλλο δεν κάνουν από το να δέρνονται μεταξύ τους. Το ερώτημα είναι αν η Πανεπιστημιακή κοινότητα έχει το θάρρος να διαλύσει τις ομάδες κρούσης και τις συμμορίες που ως τώρα απλώς προκαλούσαν υλικές ζημιές. Τώρα ετοιμάζουν τη μεγάλη σφαγή…
Για την ώρα, η Ελλάδα δεν έχει Πανεπιστήμια. Έχουν χώρους που τους λυμαίνονται διάφορες συμμορίες, ερυθρών και μαύρων «Χμερ».
Στα Πανεπιστήμια, η «Εβδομάδα των Παθών» κρατάει χρόνια.
Καλή Ανάσταση…

Του Χρύσανθου Λαζαρίδη, Γ.Γ. Δικτύου 21

22 Απριλίου 2006

---

ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ έκαναν ντου στο Πάντειο και μαχαίρωσαν
τρεις φοιτητές


Δολοφονική επίθεση

Της ΑΡΓΥΡΩΣ Κ. ΜΩΡΟΥ

Βιαιότητες διαδραματίστηκαν χθες στο Πάντειο Πανεπιστήμιο με πρωταγωνιστές εξτρεμιστές της ακροδεξιάς με αφορμή τη «σύλληψη» νεαρού φοιτητή, γιου αστυνομικού, από μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας και αντιεξουσιαστές. Αποτέλεσμα της τυφλής δολοφονικής επίθεσης, που έγινε με την Αστυνομία να παρακολουθεί, ήταν οι τραυματισμοί τριών φοιτητών με μαχαίρι.

Αναστάτωση στο Πάντειο Πανεπιστήμιο μετά τη δολοφονική επίθεση ακροδεξιών, με τρεις τραυματίες Αργά το απόγευμα ο νεαρός φοιτητής αφέθηκε ελεύθερος από τους αντιεξουσιαστές, που τον κρατούσαν «όμηρο», και μεταφέρθηκε στο 401 Στρατιωτικό Νοσοκομείο για την παροχή πρώτων βοηθειών, αφού -όπως είπε στους αστυνομικούς- είχε ξυλοκοπηθεί. Ισχυρίστηκε επίσης ότι τα ψεύτικα όπλα που είχε του τα έδωσαν τέσσερα άτομα, ηλικίας περίπου 40 ετών, τους οποίους και περιέγραψε.

Η σχέση του, όμως, με τον ακροδεξιό χώρο θεωρείται δεδομένη, αφού στο κινητό του τηλέφωνο βρέθηκαναποθηκευμένοι αριθμοί τηλεφώνων δίπλα στα οποία υπήρχαν τα αρχικά Χ.Α., αλλά και τηλέφωνα άλλωνστελεχών του ακροδεξιού χώρου.

Ανεξήγητο, επίσης, παραμένει το γεγονός πώς ειδοποιήθηκαν εξτρεμιστές της ακροδεξιάς, οι οποίοι επέδραμαν άμεσα στο Πάντειο κρατώντας μαχαίρια, λοστούς και δακρυγόνα σπρέι και επιτέθηκαν αδιακρίτως σε όποιον έβρισκαν μπροστά τους, προξενώντας παράλληλα ζημιές.

Ο πρωτοετής φοιτητής αμέσως μετά την «απελευθέρωσή» του, δύο τετράγωνα από το Πάντειο Πανεπιστήμιο, με δύο αγνώστους

Οι τραυματίες

Από την τυφλή επίθεση τραυματίστηκαν τρεις νέοι άνθρωποι. Μια κοπέλα χτυπήθηκε στο κεφάλι και μαχαιρώθηκε πισώπλατα και δύο ακόμη νεαροί μαχαιρώθηκαν, ο ένας στην καρδιά και ο άλλος στο πίσω μέρος του σώματός του, κοντά στη μέση. Ολοι μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός», ενώ ένας από αυτούς -όπως έγινε γνωστό- οδηγήθηκε στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής προκειμένου να δώσει κατάθεση και ξανά πίσω στο νοσοκομείο αφού αιμορραγούσε!

Εντύπωση προκαλεί η αντίδραση της ΕΛ.ΑΣ., που δεν προσπάθησε καν να αποτρέψει την τυφλή δολοφονική επίθεση. Οπως κατήγγειλαν μέλη της φοιτητικής κοινότητας στην «Ε», η στατική δύναμη της Αστυνομίας που βρίσκεται στη Γενική Γραμματεία Τύπου άφησε τους ακροδεξιούς να φτάσουν στον πεζόδρομο της σχολής και να επιτεθούν, και εμφανίστηκε τελικά κοντά στο πανεπιστήμιο 10 λεπτά μετά τους τραυματισμούς.

Αυτόπτες μάρτυρες μίλησαν στην «Ε» για «τυφλή δολοφονική επίθεση» και είπαν ότι οι εξτρεμιστές ακροδεξιοί ήταν συνολικά 20 άτομα. Μισοί από αυτούς φορούσαν κράνη και οι υπόλοιποι, που είχαν καλυμμένα τα πρόσωπά τους, ήταν ντυμένοι με φόρμες. Ανάμεσά τους, βρίσκονταν και άνθρωποι ηλικίας 35-40 χρόνων, οι οποίοι ήταν «οπλισμένοι» με μαχαίρια, ρόπαλα και δακρυγόνο σπρέι.

Η ΕΛ.ΑΣ.

Ο γενικός αστυνομικός διευθυντής Αττικής, υποστράτηγος Ασημάκης Γκόλφης, μας είπε χθες το βράδυ ότι ο νεαρόςφοιτητής δεν πρόκειται να κατηγορηθεί, γιατί «τα όπλα τού τα έβαλαν», και ότι η Αστυνομία δεν απέτρεψε την επιδρομή των ακροδεξιών διότι ενημερώθηκε για τα συμβάντα αφού σημειώθηκαν οι τραυματισμοί. Αντίθετα, όπως έγινε γνωστό, η Σύγκλητος θα ζητήσει να κατηγορηθεί ο φοιτητής για οπλοφορία και παραβίαση του ασύλου.

Στα γραφεία της Ασφάλειας είχαν κληθεί χθες το βράδυ να καταθέσουν ο νεαρός φοιτητής, εκπρόσωποι των φοιτητικών κοινοτήτων και των πρυτανικών αρχών.

Η απίστευτη αυτή ιστορία ωμής βίας ξεκίνησε στις 12 το μεσημέρι, όταν μέλη της φοιτητικής κοινότητας...συνέλαβαν τον πρωτοετή φοιτητή Κοινωνιολογίας τη στιγμή που έγραφε φασιστικά συνθήματα στον τοίχο. Μόλις τον πλησίασαν, εκείνος έβγαλε ένα πιστόλι και προσπάθησε να το στρέψει εναντίον τους. Μέχρι να οδηγήσουν τον φοιτητή στον πρύτανη, βρήκαν πάνω του ένα ακόμη όπλο. Και τα δύο τα μετέφερε στο Τμήμα Ασφαλείας Καλλιθέας ο πρύτανης, όπου, όπως του είπαν οι αστυνομικοί, επρόκειτο για ένα αεροβόλο και ένα πιστόλι κρότου-λάμψης. Πάνω του βρέθηκε και ένα μπρελόκ της Χρυσής Αυγής.

Αμέσως μετά ακολούθησε η δολοφονική επίθεση των ακροδεξιών. Ο φοιτητής Κοινωνιολογίας αφέθηκε τελικά ελεύθερος γύρω στις 6 το απόγευμα.

Καταδικάζουν

«Για μαζική εισβολή και επίθεση ομάδας φασιστών μέρα μεσημέρι στο Πάντειο Πανεπιστήμιο» κάνει λόγο μεανακοίνωσή της η «Νεολαία στον Ρατσισμό στην Ευρώπη YRE». «Οι δολοφονικές επιθέσεις νεοφασιστών έχουν αυξηθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια», αναφέρει σημειώνοντας τουλάχιστον τέσσερις επιθέσεις ακροδεξιών σε φοιτητές.

«Εχει έρθει η ώρα να αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους απέναντι στην άνοδο της ακροδεξιάς και να σταματήσουν να "σφυρίζουν αδιάφορα", σημειώνει ο Αλ. Τσίπρας, μέλος της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΝ.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 14/04/2006

---

cyrusgeo said...

Τουρκοφάγε, δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις. Το ότι πολλοί δημοσιογράφοι ακολουθούν συγκεκριμένη γραμμή, κι έχουν συγκεκριμένη ατζέντα, είναι γνωστό. Αυτό τι σχέση έχει με το συγκεκριμένο γεγονός; Και, πολύ περισσότερο, τι σχέση έχει με το μπλογκ μου;

Παλιότερα (πριν ανοίξω το μπλογκ) είχα "τσακωθεί" με φίλη μου γιατί υποστήριζα ότι οι νεοναζί είχαν κάθε δικαίωμα να κάνουν τη διεθνή τους συγκέντρωση εδώ στην Ελλάδα, ενώ εκείνη έλεγε ότι δεν πρέπει να τους αφήνουμε σε χλωρό κλαρί.

Τι κάνεις, τώρα, προσπαθείς να μειώσεις ένα γεγονός συγκρίνοντάς το με κάποιο άλλο; Αυτή η επιχειρηματολογία κάτι μου θυμίζει, κι αυτό που μου θυμίζει δεν μου αρέσει. Θα ήθελες να γίνεις πιο σαφής;

mmg said...

kalispeeeeeeraaa:)

sto skelos pou afora ti logokrisia>
exw arxisei & pistevw pws kapoia issues paramenoun mono kat'onoma,enw stin ousia exoun akyrwthei apo tis kathimerines praktikes.vlepe isotita apenanti sto nomo,koina anthr.dikaiwmata
kialla tetoia "defterevonta" anef ousias.opws i eleftheria tou logou,as poume?kati mou thymizei koita na deis..

se sxesi me to thema tis paideias
(tha sas steilw ena mail pou mporei na vreite intrstng)>
de mporw na dw ti katagellia afti apokommeni apo to perivallon tis.
xwris na anikw sto sygekrimeno xwro(ekpaidefsi),pistevw oti exei kommatikopoiithei peran tou anektou.Oloi exoume synaisthisi tou akraiou kommatikou menous & ti afto mporei na episyrei.kat'epektasin thewrw tous trampoukismous enthen&enthen thliverous men-anamenomenous de.
kata ti gnwmi mou,afto synista to kyriws swma tou provlimatos.
aisthanomai ligo ektos thematos?
if so,please 4give me

cyrusgeo said...

dormammu, δεν μπορώ να γελάσω...

απόλλωνα, εγώ την έκοψα εδώ και χρόνια (την Αυγή, εννοώ)...

στοχαστικέ, για μάς να λυπόμαστε, που είμαστε ανίκανοι να κάνουμε κάτι σημαντικό γι' αυτά...

περαστικέ, να 'σαι καλά...

mmg, μια που το πας γενικότερα, θέση μου είναι ότι από τα τρία ιδανικά της γαλλικής επανάστασης (ισότητα, αδελφοσύνη, ελευθερία) μόνο η ελευθερία μας έχει απομείνει (κι αυτή κουτσουρεμένη), και πρέπει να μαχόμαστε καθημερινά για να την διασφαλίζουμε από τους μικρούς και μεγάλους φασισμούς που μας περιβάλλουν.

Όσο για την κομματικοποίηση, δεν ξέρω σε τι χώρους κινείσαι, εργάζεσαι κ.τ.λ., αλλά εγώ την ζω σχεδόν καθημερινά. Τα παιχνίδια που παίζονται πίσω από την πλάτη των απλών εργαζόμενων, φοιτητών κ.τ.λ. είναι απίστευτα...

lykojo said...

αυτός είναι αυτός ο ανυπόφορος που στέκεται όρθιος και φωνάζει κάτι για βιβλία και τέτοια σαν να του τραβάν ταρχίδια και έχει από δίπλα έναν καημένο βλακούλη που δεν τον αφήνει να μιλήσει?

apousia said...

Άσε που αν δει πως γράφεις το Άδωνης με η και όχι με ι όπως το θέλει,θα σε ''εκτελέσει''
Αξιοθρήνητη περίπτωση...

Την αγάπη μου cyrus!

cyrusgeo said...

Ακριβώς, lykojo -- άσε που, έτσι που φωνάζει, όποτε τον ακούω μου κλείνει η φωνή...

Apousia μου, γι' αυτό το γράφω με ήτα -- για να τον εκνευρίζω... :-Ρ

mmg said...

kalimeeeeraaaaaa :)

peri eleftherias:
eleftheri ws skeptomeno on,nai,ok.
alla sti kathimerinotita mou-mpa,de thalega oti aisthanomai=>
yparxei sygrousi symferontwn of course,giati i kathimerinotita mou
exei ws stoxo na kanei kefalokleidwma sti skepsi mou=>there can be only one=>o agwnas tha krithei sta penalty.
patatakia kaneis?

peri "games"
mono "ex'antanaklasews" gnwrizw ta tis ekpaidefsis,mesw poly agapitwn filwn pou ergazontai se afto to xwro & einai arketa aidiasmenoi,wste na theloun na ta fwnaxoun otan synantiomaste.
to !!!oxymwro!!! gia emas tous apexw,einai pws thewrousame oti o xwros tis paideias tha eprepe na einai o pio ygiis.gnwsis naos gar.yeahright

pardon gia to plateiazein

JustAnotherGoneOff said...

Αν αυτός λέγεται Άδωνις, εγώ είμαι ο Κουασιμόδος :-)

half-blood_phoenix said...

Η δημοκρατικότητα των εθνικιστών, ρατσιστών, φιλοβασιλικών και λοιπών απολιθωμάτων είναι το πιο καινούριο ανέκδοτο. Έχω ακούσει τον Καρατζαφέρη να λέει το απόλυτο: " Καλοί οι μετανάστες, μα θα πρέπει να τους ελέγχουμε. Δημοκρατικά να αποφασίζουμε σε πια περιοχή θα μείνουν, δημοκρατικά να τους επιβάλουμε την δουλεία που θα κάνουν, δημοκρατικά να τους δίνουμε μειωμένο μισθό για να ενισχύσουν την οικονομία μας. Α, και δημοκρατικά να απελάσουμε τους υπόλοιπους που δεν μας χρειάζονται."
Άδωνης Γεωργιάδης. Το δημοκρατικό πνευματικό παιδί των δημοκρατικών πολιτικών Παπαδόπουλου και Πατακού! cyrusgeo εμείς της δημοτικής λέει ο Άδωνης είμαστε αμόρφωτοι. Αν ξαναγράψεις το όνομα του με η θα σε στείλουν στη Γυάρο για επιμόρφωση πάνω στην καθαρεύουσα.

cyrusgeo said...

mmg, προτιμώ ποπ-κορν με φρέσκο βούτυρο κα λίγο αλάτι -- το ματς δείχνει όντως αμφίρροπο...

justanothergoneoff, είναι γνωστό ότι τελευταία έχει πέσει κάπως χαμηλά ο πήχης -- ωπ, κι άλλο ήτα...

φοίνικα, κρατημένο δωματιάκι για διακοπές στη Γυάρο, κρατημένο καζάνι για χαμάμ στην κόλαση -- μια χαρά με βλέπω...

Apollon said...

Πρέπει να σημειωθεί πως στη σημερινή Αυγή υπάρχει δημοσιευμένο το άρθρο του Δ.Γουσέτη για το οποίο ανοίχθηκε η όλη συζήτηση.Μαζί κι ένα σημείωμα του διευθυντή(ή διευθυντού για να συμφωνήσει μαζί μου κι ο Άδωνις)Κώστα Καρή που λέει:

"Το κείμενο της τακτικής συνεργασίας του Δ.Γουσέτη που δημοσιεύεται σήμερα στάλθηκε την περασμένη εβδομάδα στην εφημερίδα.Δεν περιλήφθηκε στην ύλη του περασμένου Σαββάτου,για να δημοσιευθεί σήμερα,μαζί με τη φοιτητική άποψη,που ζητήσαμε από τον Τάκη Ηλιόπουλο,μέλος της επιτροπής κατάληψης του Οικονομικού Πανεπιστημίου.Η ταυτόχρονη δημοσίευση και της άλλης άποψης κρίθηκε αναγκαία για δυο λόγους: 1)Αναφέρονται γεγονότα που αφορούν θεσμούς(ιδιαίτερα το Πανεπιστημιακό Άσυλο που δέχεται επιθέσεις)και διατυπώνονται κρίσεις και χαρακτηρισμοί για συγκρούσεις στο Πανεπιστήμιο,άρα δεν μπορεί,παρά να υπάρχει και άλλη αντίθετη άποψη. 2) Το κείμενο του Δ.Γουσέτη αναφέρεται ειδικά σε μία απαράδεκτη,καταγγελτέα,βίαιη ενέργεια.Θα ήταν λάθος ουσίας,θα καλλιεργούσαμε ανακριβείς και ψευδείς εντυπώσεις,αν δε γίνονταν ταυτόχρονα γνωστή η φοιτητική στάση,ειδικά στο χώρο του Δικτύου,απέναντι σ'αυτό το γεγονός."

Τάδε έφη Κώστας Καρής.Η Αυγή δημοσιεύει λοιπόν σήμερα ΟΛΟΚΛΗΡΟ το άρθρο του Δ.Γουσέτη,ΠΑΡΑΘΕΤΟΝΤΑΣ από δίπλα και την άποψη του Τάκη Ηλιόπουλου.Επίσης,ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ και την άποψη του Δ.Γουσέτη,γύρω από το ζήτημα που ανέκυψε με το "κόψιμο" του άρθρου του το περασμένο Σάββατο και που αναφέρει:

ΛΟΓΟΣ ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ
"Η συνύπαρξη και της "άλλης άποψης" μαζί με το δικό μου άρθρο,στο ίδιο φύλλο της Αυγής είναι νομίζω λόγος ανεπαρκής για τη μη δημοσίευσή του.Θα μπορούσε άνετα να τη δημοσιεύσει σε επόμενο φύλλο.Δεν πιστεύω ότι πρόκειται για θέμα αρχής.Στο ακριβώς προηγούμενο άρθρο μου,για παράδειγμα,αποκάλεσα το Θ.Βερέμη συκοφάντη.Δε "νοιάστηκε" η Αυγή για την άποψή του,ώστε να τη συμπαρουσιάσει.Και ορθώς:Δεν μπορεί ούτε να αμφισβητεί την εντιμότητα ή την ενημέρωση του επί δεκαετία τακτικού αρθρογράφου της,ούτε να τον θέτει στην ίδια μοίρα με τρίτα πρόσωπα(άσχετα αν ο Θάνος μου έγραψε ότι διαστρεβλώθηκαν οι δηλώσεις του)Επιπλέον,η μη δημοσίευση χωρίς προσυνεννόηση και χωρίς βινιέτα ειδοποίησης των αναγνωστών δείχνει μια αμέλεια που κανείς,πολύ περισσότερο εγώ,δεν περιμένει από μια εφημερίδα που,με λίγες εξαιρέσεις,αποδείχθηκε ανεκτική στις κάποτε αιρετικές απόψεις μου."

Αυτά! Η προσωπική μου γνώμη τόσο γύρω από το ζήτημα της μη δημοσίευσης,όσο και γύρω από το θέμα του ασύλου, είναι σε συμφωνία με τον Δ.Γουσέτη.Τουλάχιστον,όμως,νομίζω πως ήταν για την εφημερίδα μια κακή παρένθεση και πιστεύω πως η Αυγή είναι και θα παραμείνει δημοκρατική και ανεκτική στην "άλλη άποψη".

Υ.Γ. Μπορείτε να φανταστείτε ο Δ.Γουσέτης να έστελνε το παραπάνω κείμενο στο Ριζοσπάστη;;;

cyrusgeo said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Π said...

Apollon: ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Kαι εγώ συμφωνώ - νομίζω πως είναι φανερό ότι κατάλαβαν τη βλακεία και προσπαθούν να τα μπαλώσουν, θα ήταν όμως πιο γενναίο να πουν καθαρά ότι έκαναν ένα λάθος. H δικαιολογία είναι πραγματικά ανεπαρκής. Πρώτον, θα μπορούσαν κάλλιστα να έχουν δημοσιεύσει το κείμενο με κάποιο σημείωμα από τον αρχισυντάκτη που να αναγνωρίζει ότι δημοσιεύει την άποψη της μίας πλευράς και να καλεί την άλλη πλευρά να απαντήσει επειγόντως. Δεύτερον, μιά εφημερίδα κυνηγά την επικαιρότητα - δεν είναι πρακτικά συνεδρίου για να παρουσιάζει σφαιρικά και ισορροπημένα debates. Tρίτον, χρέος τους ήταν να ελέγξουν δημοσιογραφικά την αλήθεια των λεγομένων του Γουσέτη, όχι να περιμένουν στο γραφείο μέχρι να λάβουν τη γνώμη της άλλης πλευράς. Tέταρτον, αν τα πράγματα ήταν όπως περιγράφονται, τότε είναι πολύ κακώς εννοούμενη αντικειμενικότητα η παροχή ίσου βήματος στους βιαζόμενους και στους βιαστές τους.

H Aυγή είναι μιά εφημερίδα αξιοπρεπέστερη από τις περισσότερες άλλες, αλλά θυμάμαι αμυδρά ότι αυτή δεν ήταν η πρώτη της «κακή παρένθεση». Xωρίς να θέλω να τη βάλω στο ίδιο τσουβάλι με τα περιτυλίγματα DVD, είμαι γενικά απογοητευμένος από τις εφημερίδες (προσωπικά νοσταλγώ τη, φυσικά βραχύβια, Πρώτη). Όσο για το σχόλιο περί Pιζοσπάστη, το άλλο με τον Tοτό το ξέρεις; Για το Pιζοσπάστη είναι σαφές ότι δεν υπάρχει άλλη άποψη εκτός από τη σωστή, δηλαδή τη δική μας... Aλλά και πάλι, επειδή οι 'πολεμικές' του θέσεις είναι ξεκάθαρα δηλωμένες, θεωρώ τη στάση του τιμιότερη από τον ύπουλο και παρασκηνιακό ρόλο που παίζουν εφημερίδες όπως το Bήμα και τα Nέα.

Apollon said...

Έχει πράγματι ο Ριζοσπάστης ξεκάθαρες (πολεμικές) θέσεις κι είναι σίγουρα πιο τίμια η στάση του από άλλες εφημερίδες(ειρήσθω εν παρόδω:Αύριο η ταινία "Ερρίκος ο Ε'" δίνει δώρο έναν Αγγελιοφόρο -εφημερίδα Θεσσαλονίκης,εκδοτικός οίκος Πήγασος-...)Τη βραχύβια Πρώτη δεν τη γνωρίζω!Πότε είχε κυκλοφορήσει;
Το κριτήριο,δυστυχώς,σήμερα του μέσου Έλληνα στην επιλογή της εφημερίδας έχει φτάσει να είναι το DVD...Σίγουρα καμία εφημερίδα δε γίνεται να είναι απόλυτα αντικειμενική.Εξάλλου,δεν υπάρχει απόλυτη αντικειμενικότητα σε κανένα θέμα.Την κάθε είδηση,ο κάθε αναγνώστης,ο κάθε πολίτης,τη βλέπει και την εκτιμά διαφορετικά.
Καλό είναι να υπάρχει πολύπλευρη ενημέρωση.Προσωπικά,δε θυμάμαι να υπάρχει εφημερίδα που να μην έχω διαβάσει έστω μία φορά(Α!Λάθος!Υπάρχει:Η traffic,αν μπορεί,βέβαια,να χαρακτηριστεί ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ εφημερίδα)Αυτές που εμπιστεύομαι περισσότερο είναι η αυγή,η ελευθεροτυπία και η καθημερινή.Όλες βεβαίως έχουν μειονεκτήματα,αλλά τις θεωρώ ένα σκαλοπάτι πιο αξιοπρεπείς και πιο...έντιμες(;;;) σε σχέση με τον υπόλοιπο τύπο.
Κι είμαι νοσταλγός του Ποντικιού...Από τότε που πέρασε στο Δελλατόλα,το διάβασα 1-2-3 Πέμπτες,είδα ότι αυτό που διαβάζω δεν έχει καμία σχέση με αυτό που διάβαζα και δεν το ξαναπήρα.

Π said...

Kοντολογής, άσ' τα να πάνε.

H Πρώτη έβγαινε κάπου μεταξύ 85-90, δεν θυμάμαι πια. Ήταν αριστερή αλλά ανεξάρτητη, και με μεγάλη έμφαση στα πολιτιστικά. Για να καταλάβεις το ποιόν της, την επομένη του θανάτου του Nταλί κυκλοφόρησε με τον Eσταυρωμένο του να καταλαμβάνει όλο το πρωτοσέλιδο και από έναν πίνακά του στη γωνία κάθε σελίδας...